Camo Lissabone
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 14 Elokuu 2005
- Viestit
- 940
Mistäs lähtien 1-15 Kariat ovat Valmeteiksi muuttuneet?Minulle ne ovat puolestaan pikku-Valmeteja. Nuo VTS:t. Isoja ovat sitten 1-15.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs lähtien 1-15 Kariat ovat Valmeteiksi muuttuneet?Minulle ne ovat puolestaan pikku-Valmeteja. Nuo VTS:t. Isoja ovat sitten 1-15.
Sitten varmasti muistin numeron väärin. Olisikohan ollut 59 ilman satasta. Vanha Valmetti ilman välipalaa joka tapauksessa.
Tai jospa vilkaisit vuoronumeroa? Ruuhkavuoro 159 porskuttaa aamulla 6/8:lla.
Mistäs lähtien 1-15 Kariat ovat Valmeteiksi muuttuneet?
Eihän Currus Electricus Demissior rämise kuin vaihteissa ja se on aivan vaihteiden vika. Muuten hyvin tasaisesti kulkeva ja nopeakin, jos on mahdollisuus. Hämeentien sillallakin, jossa ylä- ja alamäkeä sekä kaarretta, mennään kuuttakymppiä niin tasaisesti. Eikä kiemurtele lainkaan.No mutta sehän oli vain hyvä matkustajille, kun ei tarvinnut kärsiä missään rämisevässä pas... eikun Currus Electricus Demissiorissa,
Aika moni yksilö kyllä jytisee ja tutisee suorillakin, kun pyörä ei ole enää sitä mitä pitäisi olla. Sääli, että ei ole enää yhteenhitsaamatonta Vignol-kiskoa linjaraiteena. Voisi olla Wauriotram-kyyti mielenkiintoista sellaisella!Eihän Currus Electricus Demissior rämise kuin vaihteissa ja se on aivan vaihteiden vika. Muuten hyvin tasaisesti kulkeva ja nopeakin, jos on mahdollisuus. Hämeentien sillallakin, jossa ylä- ja alamäkeä sekä kaarretta, mennään kuuttakymppiä niin tasaisesti. Eikä kiemurtele lainkaan.
Sattui koulutusajo työmatkalle (vaunu 159 linjalla 8 Ruoholahden suuntaan). Siinä oli jotain pientä häikkää Kurvissa ja odotettiin ylimääräinen valokierto. Kouluttaja sitten jakoi elämänviisautta: "Matkustajat ei lopu odottamalla".
10.3. iltaruuhkan aikaan en nähnyt ykkösellä yhtään matalalattiavaunua, vaikka aikataulun mukaan niitä pitäisi olla yhdessä kokopäivävuorossa ja kahdessa ruuhkassa. No mutta sehän oli vain hyvä matkustajille, kun ei tarvinnut kärsiä missään rämisevässä pas... eikun Currus Electricus Demissiorissa, millä nimellä Wauriotrameja mainostettiin vuosituhannen alussa.
Eihän tuollainen vanha hyvä tekniikka miksikään mene. Pölyt vain pois ajokytkimestä ja vastuksista!10.3. puolilta päivin:
2126 koeajolla VH-KH-VH, edellinen linja-ajo on ollut 1999. Koneet toimivat kuulema moitteettomasti.
Olkoonkin, että Bombardier sössi pahasti
Bombardier sössi korkeintaan lievästi siinä, että meni ostamaan Adtranzin (kokonaiskauppa saattoi toki olla kannattava).
Eiköhän Adtranz-kauppa ollut ihan kannattava (en tiedä, mutta luulisin näin).
Tavallaanhan nuo jäivätkin. Kilpailuviranomaiset antoivat Stadlerille yksinoikeuden Eurooppaan toimitettaviin Variotrameihin. Menneitä kauppoja tämä ei tietenkään koskenut, vain uusia tilauksia ja toimituksia.Tai sanotaanko sittenkin, että Bombardier sössi siinä, ettei tiennyt näistä Variotrameista, jotta olisi voinut yrittää jättää ne sopimuksen ulkopuolelle?