Tässä oma erehtymätön näkemykseni yöliikenteen järjestämisestä. Kaikille linjoille riittää vallan hyvin puolen tunnin vuorovälit a r k i ö i n ä, tykätkööt siitä sitten matkustajat eli ei, ja kokonaisvaunumäärä olisi silloin 8.
Linjat, joista 4 ja 8 kuten päivällä, siis:
4 Katajanokka - Munkkiniemi
8 Salmisaari - Töölö - Arabia
9N Kaivopuisto - Eira - Kallio - Itä-Pasila
10N Kaivopuisto - Kamppi - Töölö - Kuusitie
Muuten hyvä suunnitelma mutta itse jättäisin linjan 8 pois ja siirtäisin nämä kaksi vaunua linjoille 9N ja 10N, perusteluna se että arabiaan ei tarvita yöllä raitioliikennettä sillä kuten aiemminkin on todettu sörnäinen-arabia välillä on tarpeeksi bussiliikennettä, töölössä taas kulkisi jo linja 10N sekä bussilinja 39A ja ruoholahdessa itämerenkadulla kulkee bussi 20N jolla pääsee sujuvasti keskustaan, nykyisinkään linjan 8 viimeisillä lähdöillä salmisaaresta ei montaa matkustajaa ole! Tuo 9N/10N järjestely toimisi ilmeisesti samoin kuin nykyinen 3B/3T eli vaunut vaihtaisivat tunnusta kaivopuistossa, näin saataisiin myös yöliikenteen piiriin pikku-huopalahti, konepaja-alue ja itä-pasila.