Reissu Ruoti

https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/6561001

Ensin Ruoti väittää Pekolan ostaneen Hämeenlinnan liikenteensä, nyt Pekola ilmoittaa lehdessä että he eivät ole ostaneet vielä yhtään mitään. :D Liikennöintisopimuksen siirto/liiketoimintakauppa on tänään 15.2.2024 esillä kaupunkirakennelautakunnan joukkoliikennejaostossa. Ilmeisesti vasta sen jälkeen tiedetään, että kuka myy, myykö kukaan mitään ja mitä siirretään ja kenelle.
 
https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/6561001

Ensin Ruoti väittää Pekolan ostaneen Hämeenlinnan liikenteensä, nyt Pekola ilmoittaa lehdessä että he eivät ole ostaneet vielä yhtään mitään. :D Liikennöintisopimuksen siirto/liiketoimintakauppa on tänään 15.2.2024 esillä kaupunkirakennelautakunnan joukkoliikennejaostossa. Ilmeisesti vasta sen jälkeen tiedetään, että kuka myy, myykö kukaan mitään ja mitä siirretään ja kenelle.


Liiketoimintakauppa on yritysten välillä tehty perjantaina 16.2.2024 ja Hämeenlinnan kaupunki vahvistanut sopimusten siirron omassa päätöksenteossaan tänään tiistaina 20.2.2024. Kaupassa siirtyi kymmenen kuljettajaa ja muutama linja-auto.
 
Mitähän nämä muutama auto mahtoi olla sitten mitä siirtyi Pekolalle?
Reissu Ruotin #49, #61, #62 ja #67 liittyivät Pekolan kalustoon. Sitä en tiedä, kuinka pitkäikäisiksi jäävät, saattaa olla että ne halutaan uusia vähän luotettavampiin autoihin. Pekola on itse käyttänyt paikkurissa omia autojaan #26 ja #27 sekä kahta Nobinalta vuokrattua Volvoa #903 ja #906.
 
Viimeksi muokattu:
Ruotilta näköjään kalustolistojen mukaan poistettu lähes kaikki katurit, ehkä mielenkiintoisimmat poistujat on olleet lisäksi autot #13 KNU-772 (04/2024), ja #14 EPM-460 (02/2024) ja nämä kummatkin löytyy nykyään Järvisen Liikenteen kalustosta Sysmästä. Tuohon autoon #13 näemmä vaihdettu kilvetkin tässä kuussa, ja se kulkee nykyään kilvin RVS-926.

Toki Ruotin taloustilanteen huomioonottaen noista vielä jotain lienee saanutkin kun jos olisivat vanhempia myyneet.
 
Takaisin
Ylös