vristo
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 28 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 4,136
Kuvan autoissa näkyy iso syylari; siis "datsunin" kone (B8RLE).Tai vaihdettu moottori?
Viimeksi muokattu:
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kuvan autoissa näkyy iso syylari; siis "datsunin" kone (B8RLE).Tai vaihdettu moottori?
Kuvan autoissa näkyy iso syylari; siis "datsunin" kone (B8RLE).
Juu. Ovat vanhoista Someron Linjan B10R -Volvoista purettua tekniikkaa varustettuna Proventian päästönhallinnalla. Teliakselistot on samanlaisten alustojen etuakseleita varustettuna kääntyvyyden rajoituksella.Minä taas ymmärtäisin J_J:n viittaavan viestillään siihen, että nuo olisivat uudelleen koritettuja alustoja
Onpa keula ruman näköinen, kun valkoista on noin paljon. TKL:n 8900LE:t ovat paljon tyylikkäämpiä. (Sama vika on Paunun 9700:issakin)
Kuljettajalle ei ole turvapleksiä ja olen siitä tyytyväinen.
Eikö se ole vaatimus uusissa autoissa Tampereellakin nykyisin?
Ei ole pakollinen, ainakaan vielä, TKL on vain päätynyt kokeilemaan noita autoissaan. Tosin itse olen tuohon tykästynyt. Talvella kivasti ehkäisee etuovesta tulevaa vetoa, kesällä ei kaikki kuuma "nöyhkä" hyppää silmille ovia aukoessa. Räminää voisi saada hillittyä vähän jykevämmällä pleksin kiinnityksellä tai sitten viimein korjaamalla Hämeenkatu (mitä ei kyllä tule todennäköisesti tapahtumaan).
Ei ole pakollinen, ainakaan vielä, TKL on vain päätynyt kokeilemaan noita autoissaan. Tosin itse olen tuohon tykästynyt. Talvella kivasti ehkäisee etuovesta tulevaa vetoa, kesällä ei kaikki kuuma "nöyhkä" hyppää silmille ovia aukoessa. Räminää voisi saada hillittyä vähän jykevämmällä pleksin kiinnityksellä tai sitten viimein korjaamalla Hämeenkatu (mitä ei kyllä tule todennäköisesti tapahtumaan).
Kylmän sinistä ja arjen harmaata. Ah, niin raikasta. No makunsa kullakin.TKL:n sisäväritys on etenkin 8900:ssa huomattavasti raikkaampi.