Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Runkolinja 560:n uudet bussit ovat; 5 kpl Volvo 8908LE ja 16 kpl Scania OmniExpress 320LE
Tuleekos nämä sillä Oranssilla värityksellä?
Siis tuo määrä autoja on tilattava joka tapauksessa, jos 550:lta otetaan 2 Scalaa 560:lle, tarvitaanhan sinne silloin uudet tilalle, eikö? :lol:Mikähän tässä on nyt se logiikka? HelB tarjosi 560:lle 17 uutta, 2x 550-Scalaa, sekä 2 uutta varalle - tuleekohan nyt sitten kuitenkin kaikki 19 uutena, ja jää vielä 2 uutta varalle?
Tarvitaanhan sinne silloin uudet tilalle, eikö? :lol:
Ei kai taas Räsenmähereitä Helsinkiin Kuljettajien kanssa kun olen puhunut, niin sanoivat, että "kuin kanahäkissä ajaisi"... Eivätkö liikennöitsijät kuuntele ollenkaan kuljettajia, vai eikö muita kevytrakennebusseja ole yksinkertaisesti saatavilla?HelB:n ajankohtaissivun mukaan Vantaalta tulleen kilpailuvoiton seurauksena hankittavista 22 uudesta bussista 6 on kevytrakennebussia. Kevytrakennebusseja ei Suomeen taida saada kuin yhdeltä valmistajalta ja HelB on ainoa iso HSL-liikennöitsijä, joka ei ole tähän mennessä hankkinut tuon valmistajan busseja...
Ei kai taas Räsenmähereitä Helsinkiin
Tälläinen vehjeMikäs ihme se on?
Hups... :redface: Vaikka A-Saksa jo lähes luettu niin tulee edelleen näköjään tälläisiä huolimattomuusvirheitä. Mutta pointti tuli joka tapauksessa selväksi.Jaa jaa. Saksassa tunnetaan nimellä rasenmäher.
Kyl minun mielestä nuo pikku VDL:llät parempia on kuin esim. Crossarit tai Volvot.Ei kai taas Räsenmähereitä Helsinkiin Kuljettajien kanssa kun olen puhunut, niin sanoivat, että "kuin kanahäkissä ajaisi"... Eivätkö liikennöitsijät kuuntele ollenkaan kuljettajia, vai eikö muita kevytrakennebusseja ole yksinkertaisesti saatavilla?
Veolia on muuten vielä VDL-ruohonleikkurivapaa