- Liittynyt
- 15 Joulukuu 2018
- Viestit
- 135
Eikös Nobinan nykyisissä suburbaneissa muka ole? Ainakin elokuussa tulleet tuntuvat sammuvan pysäkillä ja valoissa.
Ei ole. En ole kertaakaan huomannut niiden sammuneen pysäkillä tai valoissa.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Eikös Nobinan nykyisissä suburbaneissa muka ole? Ainakin elokuussa tulleet tuntuvat sammuvan pysäkillä ja valoissa.
Samaa olen ihmetellyt.Outoo että nykyään A1 ja A2 on 39 paikkaisia kun A2 pitäisi olla minimi 40. Muutama vuosi niin A1 on 20 A2 30 ja C 40 paikkaisia
Samaa olen ihmetellyt.
Ennen pituusmääräysten muuttumista A2-sarjaa vastaavissa saattoi olla jopa 47 paikkaa, teleissä parhaimmillaan 55, ainakin Tampereella. Kyllä ollaan alas tultu. Suuntaus on täysin väärä. Toivottavasti ei mennä siihen kuin esimerkiksi Tukholmassa missä joissain MANeissa on vain jotain 28 paikkaa ja aina seisomalasti.
HSL oli joskus kirjottanut jonku jutun missä oli että matkustajat istuvat bussissa keskimäärin noin 10-15min. Onkohan tuo arvio heidän omista matkoistaan :lol:
HSL oli joskus kirjottanut jonku jutun missä oli että matkustajat istuvat bussissa keskimäärin noin 10-15min. Onkohan tuo arvio heidän omista matkoistaan :lol:
Ovatkohan osa elokuun uutukaisista biokaasu-Scanioita? ovatko ne Helbin 2 biokaasu-Subbea osoittautuneet kuinka luotettaviksi?
Lukua varmasti vääristää ne todella runsaslukuiset pysäkin tai parin välin matkustajat, joiden matka kestää muutaman minuutin. Matkan keston mediaani asettunee mutu-tuntumalta 20-25 minuutin välimaastoon.
No eihän ne vääristä, ovathan hekin asiakkaita siinä missä muutkin asiakkaat, jotka tekevät pidempiä matkoja.
Asiakkaan palvelukokemuksen kannalta bussikaluston suhteen on se, että sama bussi varusteluineen kelpaa käytännössä niin kantakaupungin keskustalinjoille kuin pitkille seutulinjoille Tuusulaan.
Ovatkohan osa elokuun uutukaisista biokaasu-Scanioita? ovatko ne Helbin 2 biokaasu-Subbea osoittautuneet kuinka luotettaviksi?
Ainakin kuskit ovat pitäneet ja sanoneet huomattavasti paremmiksi kuin vanhat kaasu-Mannit. Eilen 23:n kuski ainakin toivoi niitä lisää mielummin kuin sähköbusseja.
Ainakin kuskit ovat pitäneet ja sanoneet huomattavasti paremmiksi kuin vanhat kaasu-Mannit.
Ite ainakin toivon ja veikkaan että biokaasu-Scanioista tulee yleinen näky PK-seudun katukuvassa. Ainakin ekoloogisuuden osalta ne on varteenotettava vaihtoehto, kun liikennöitsijä tilaa uutta kalustoa.
Joo toivottavasti tulee lisää! Kävin kokeilemassa lauantaina HelB:in kaasu-Subia. Eipä pahemmin eroa dieselistä, myöskään kuljettajien mielestä, mutta ovat tosiaan ekoloogisempia kuin dieselit.
Osaako muuten kukaan sanoa että tekeekö biokaasubusseja myös muut kuin Scania (Volvo, Mercedes, VDL, Iveco yms.)?