Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielestä nämä K-alustaiset ovat loistavia autoja, eikä perä ole liian korkealla vaikka kiipeämiseltä se toki hieman tuntuukin sinne peräpenkille hivuttautua. Saisivat vaan nostaa sitä ikkunalinjaa niin sitten olisi hyvä. Muuten peräpää on hyvin avara ja valoisa tämän ikkunamaisen kattoluukun takia, ja se tekee peräpenkistä itse asiassa hyvinkin viihtyisän matkustaa.Sami Koskinen sanoi:Tulipa tässä mietittyä tätä LE-ongelmaa. Ratkaisuni saattaa kuulostaa typerältä, mutta voisiko YTV määritellä jotenkin edestä mataliin busseihin absoluuttiset rajoitukset esimerkiksi takaosan korkeuteen, jolloin takaa liian korkeasta autosta annettaisiin pisteitä korkean auton mukaisesti? Scanian K2x0-alustojen edestä matalat versiot ovat kyllä aika viritelmänoloisia ja takaosa lienee aivan liian korkealla.
Hyvinhän siinä telin kohdalla voi istua. Esimerkiksi siihen mahtuu väliin kaksi matkalaukkua eikä kuitenkaan ole ahdasta. Myöshän siihen voi laittaa Berliinin tyyliin lentokettälinjoille matkatavaratelineen.JT sanoi:Saas nähdä kuinka siinä telin kohdalla mahdutaan istumaan kun on 2x vastakkaiset istuimet.kuukanko sanoi:Tänään näkyi koeajolla HelBin teli-MAN 602 EEF-718.
Melko hyvältä tuo auto minusta näyttää. Scalassa korustuu se, että väritys näyttäisi vielä paremmalta kun se jatkuisi keulan ympäri massiivisesta puskurista johtuen. Takaosan musta raita näyttäisi olevan takaylityksen lailla vinosti eli erlailla kuin muissa Concordian autoissa.Lauri Räty sanoi:Concordia Bus #446. Scania K230UB4x2 / Lahti Scala. HTF-682. (Kuva 12.1.2006)