Onhan niissä.Eikö muka Korsisaaren HSL-Setroissa (139 & 149) ole uusia lukijoita?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Onhan niissä.Eikö muka Korsisaaren HSL-Setroissa (139 & 149) ole uusia lukijoita?
KAH 1506 kans keskellä uusi lukija, en tiiä onko jo mainittu täällä.PL 612 keskiovella on ylimääräinen (uusi) lukija
Myös 1501 on vielä tallessa.Myös näissä KAH ex-runkoautoissa on viel lukijat keskimmäisillä ovilla 1338, 1339, 1503, 1506, joita olen välillä itsekin kirjannut tähän ketjuun aiemmin.
1339 taisi olla keskellä vanhempi kortinlukija, jos oikein muistan.Myös näissä KAH ex-runkoautoissa on viel lukijat keskimmäisillä ovilla 1338, 1339, 1503, 1506, joita olen välillä itsekin kirjannut tähän ketjuun aiemmin.
Toisaalta ihan hyvä niin voi menna kesken matkan tarkastamaan, että paljonkos sitä arvoa olikaan jäljellä?Myös näissä KAH ex-runkoautoissa on viel lukijat keskimmäisillä ovilla 1338, 1339, 1503, 1506, joita olen välillä itsekin kirjannut tähän ketjuun aiemmin.
Samoin tuossa 1338:ssa.1339 taisi olla keskellä vanhempi kortinlukija, jos oikein muistan.
Todennäköisesti, kyllä. Sama jutut ovat myös ainakin Urheilupuiston ja Matinkylän asemilla.Otaniemen metroaseman lukijoiden päälle oli asennettu jotkut taulun kaltaiset jutut. Tulisko ohjeet lähimaksua koskien?
no joillain näkyy kun leimaa ja leimaus onnistuu vaan A-vyöhyke myös B-vyöhykkeelläHuomasin sunnuntaina, että jos laitaa HSL-kortti lukualueen reunalla, se sanoo, että lukeminen epäonnistui. Tuo on aika normaali, mutta jos pitää kortti siellä, se sanoo (ainakin A-vyöhykkeellä), että kortilla oli 0 A-vyöhykeen liput (ks. kuva).
Näytä liitetiedosto 9389
Tämän ominaisuuden saisi hsl ottaa metroihin vain käyttöön. Koska liput leimataan ennen laiturille menoa ja ketä kiinnostaa jos tulee jonoa. Ei se sitä matka aikaa hidasta.Tuollainen perustelu on ihan höpöhöpöä. Ratikoissa on laskentalaitteita, ja laskentavaunuja kierrätetään sopivasti eri linjoilla ja vuoroissa, jotta sitä tietoa saadaan. Oletan, että metrossa on sama juttu. Tuossa on paljon isommat haitat kuin hyödyt.