Tarkennetaanpa nyt paremmalla ajalla omaa ajatusmaailmaa.
TKL olisi siis hyvä nimi tilaajapuolelle, sitä en kiistä, mutta mun mielestä kun kerran muutos on tehty väärinpäin, sitä ei mun mielestä kannata enää alkaa kääntämään toisinpäin. Yhtälailla kaikki olisivat TKL:n busseja, kuten varmasti pääkaupunkiseudulla on ihmisten suussa HKL:n busseja. Toki, jos tilaajapuolelle löytyy uusi, iskevä nimi, niin mikä ettei nykyistä voisi muuttaa. Pitäisi olla jollain lailla tamperetta, mutta niin, että se olisi helppo käsittää joukkoliikenneyhtiön nimeksi.
Tuossa lainaamassasi viestissä mainittu yhtiöittäminen ei oman käsitykseni mukaan ole mikään kovinkaan todennäköisenä pidetty vaihtoehto, liikkeenluovutustakin lykätään määräajoin aina muutama vuosi kerrallaan eteenpäin. Oma tuotanto koetaan tärkeänä varana, josta halutaan pitää kiinni. Ilman sitä tuskin pystyttäisiin yhtä nopeasti vastamaan pikaisiin, kesken vuotta tuleviin, lisäliikennetarpeisiin.