Uusia varikkoratkaisuja

Bussiliikenne näyttää siirtyneen Ruskeasuon uudelle varikolle. Maanantaina oli klo 14 aikaan vain kymmenkunta bussia jäljellä Ilmalassa. Ja vain yksittäisiä hylkyrivin lisäksi. Hakamäentietä rupesi lisäksi tulemaan KAH:n busseja ei linjalla Ruskeasuon suunnasta, kun odotin 57:aa ja sen kyydissa ohi mennessä oli Raitiovarikon katolla jonkin verran busseja.
 
Bussiliikenne näyttää siirtyneen Ruskeasuon uudelle varikolle. Maanantaina oli klo 14 aikaan vain kymmenkunta bussia jäljellä Ilmalassa. Ja vain yksittäisiä hylkyrivin lisäksi. Hakamäentietä rupesi lisäksi tulemaan KAH:n busseja ei linjalla Ruskeasuon suunnasta, kun odotin 57:aa ja sen kyydissa ohi mennessä oli Raitiovarikon katolla jonkin verran busseja.
Kävin eilen katsasemassa tyhjää varikkoa. Tallin ovet olivat kaikki auki, mutta pihalla seisoi viisi tai kuusi Linkkeriä ovet jätettynä auki. Sisätilat busseissa vilkaistuani olivat uudet ja virheettömät. Hieman ihmettelen miten lie jättäneet noin vaan oman onnensa nojaan siihen alttiina vandalisteille. Varikon pihalla myös oli tynnyrissäkin dieseliä. Mutta noiden linkkereiden tilanne ihmetyttää, liekö avainkin oli paikallaan.
 
Se entinen PL:n varikko. jota KA Helsinki käytti myöhemmin on jo purettu. Junan ikkunasta nähtyä tietoa
 
PL:n entinen varikko (Postintaival 3) ja KA Helsingin väistötila Ruskeasuon työmaan ajan (Postintaival 5) olivat eri rakennuksia, vaikkakin naapureita. Viime viikolla junan ikkunasta näkyi, että molempia purettiin.
 
Onko Ruskeasuon uusi varikko toiminut hyvin, näitä rakentamisongelmia tuntuu olevan monessa paikassa aina, mietin vain oliko tämä onnistunut projekti....
 
Takaisin
Ylös