Enkä usko, että työnantajani tilaisi enää uusia 8900 malleja jos ei niitä sähköisenä saa. Ehkä 7900 ennemmin. Niissä on samoja ongelmia.
Hieman OT, mut ite pidän jo enemmän tai vähemmän itsestäänselvänä että seuraavan sukupolven 8900:n yhteydessä esitellään myös sähköversio, se kun on muotia tänä päivänä paikallisliikennebusseissa. Sähköbussien kysyntähän kasvaa koko ajan kuten me kaikki tiedämme, samanlailla kuin henkilöautopuolella.
Paunullako olet töissä? enpä oikein usko että Paunulle tulee Nysse-liikenteeseen enää mitään uusia busseja, kun vaikuttaa jo siltä etteivät he enää osallistu kilpailuun kuten on jo sanottu.
---------- Viestit yhdistetty klo 19:19 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 19:15 ----------
Tästä olen varsin skeptinen. Tietyiltä osin 8900 malliston eri sukupolvet ovat mennyt vähemmän kurjaan suuntaan, mutta perusviat on ja pysyy.
Paitsi että nykyinen sukupolvi on ollut tuotannossa jo vuodesta 2011, ja on vasta ensimmäistä sukupolvea. 2015 tuli toki Facelift jolloin ikkunalinjaa sekä etuvaloja hieman uudistettiin, mut se on silti edelleen ensimmäistä sukupolvea.