Kuljettajien toiminta

Jos tuol o vähänki ruuhkaa nii sit o pikkase vaikeet päästä laiturii mut tuski tohon aikaa ku viimeset lähöt nii o kauheesti enää ruuhkaa varsinkaa arkena
 
Jos tuol o vähänki ruuhkaa nii sit o pikkase vaikeet päästä laiturii mut tuski tohon aikaa ku viimeset lähöt nii o kauheesti enää ruuhkaa varsinkaa arkena
Bussilla pääsee tietääkseni myös taaksepäin. Ajaa laituriin silleen että auto on suorassa ja pakittaa sitten takasin laituriin. Yleisesti ottaen steissillä kuljettajat ei ota huomioon sitä, että siitä lähtölaiturista mistä itse on lähdössä lähtee toinen auto ennen tätä. Hän ajaa niin lähelle tätä laituria, että tämä auto ei pääse kätevästi siihen laituriin.
 
Mikä näitä kuskeja vaivaa ku ei suostu ottaa Fredrikinkadulta Kampin terminaaliin äsken 69:n kuski ei suostunu ottaa kyytiin ollenkaa vaikka oli päästämäs jengii ulos sitten 25 kuski kysy et "Mihin oot menos". Vois HSL vaa laittaa ton pysäkin "Vain poistuville" jos ei kukaan suostu ottaa kyytiin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Bussilla pääsee tietääkseni myös taaksepäin. Ajaa laituriin silleen että auto on suorassa ja pakittaa sitten takasin laituriin. Yleisesti ottaen steissillä kuljettajat ei ota huomioon sitä, että siitä lähtölaiturista mistä itse on lähdössä lähtee toinen auto ennen tätä. Hän ajaa niin lähelle tätä laituria, että tämä auto ei pääse kätevästi siihen laituriin.
Pakittaminen ei ole suotavaa tuolla, turvallisuus edellä toimitaan.
 
Tuntuu tyhmältä et välillä tuolla on iha pidempiä taukoja, ainakin 665N:n autolla on joku vajaa 30 min tauko?? Sitten Nobinalla on ainakin yhessä sarjassa ihan 45 min virallinen tauko ja Koivarista en tiedä
 
Tuntuu tyhmältä et välillä tuolla on iha pidempiä taukoja, ainakin 665N:n autolla on joku vajaa 30 min tauko??
Sama auto ajaa 665N:n molemmat lähdöt 23:49 Hyökännummelta ja 1:40 Rautatientorilta. Jos auto saapuu aikataulussa R:torille kello 1:31 jää taukoaikaa 9 minuuttia ennen seuraavaa vuoroa.
 
Pitäjänmäellä asemalla on kaupunkiin päin mentäessä kaksi pysäkkiä. Työn alla oleva vanha pysäkki sekä varsin hyvin maisemaan uppoutuva uusi tilapäinen pysäkki. Sekä matkustajat että kuljettajat käyttävä molempia. Mutta informaatio vanhalla pysäkillä on kyllä kunnossa . Valtavan isoilla kirjaimila kerrotaan uuden pysäkin sijainti. Näyttää toimivan näinkin, kohteliaat kuljettajat pysähtyvät molemmilla.
 
Linjalla 215 äsken kuljettaja täräytti pysäkin reunakiviin siten että matkustamossa kuului kunnon meteli. Kuljettaja hyppäsi ulos katsomaan vanteita ja jatkoi matkaa. Minä olen useasti pohtinut tuota enemmänkin renkaiden kestävyyttä, kun jotkut kuskit ajavat renkaat kiinni reunakiviin. Näyttävät aika lailla kestävän sitä kun eivät ole vielä posahtaneet rikki, mitenkä sitten lienee vaikuttaa reunaan kiinni ajaminen renkaiden käyttöikään.
 
Linjalla 215 äsken kuljettaja täräytti pysäkin reunakiviin siten että matkustamossa kuului kunnon meteli. Kuljettaja hyppäsi ulos katsomaan vanteita ja jatkoi matkaa. Minä olen useasti pohtinut tuota enemmänkin renkaiden kestävyyttä, kun jotkut kuskit ajavat renkaat kiinni reunakiviin. Näyttävät aika lailla kestävän sitä kun eivät ole vielä posahtaneet rikki, mitenkä sitten lienee vaikuttaa reunaan kiinni ajaminen renkaiden käyttöikään.
Katureissa ja muutenkin linjaliikenteessä taitaa olla käytössä aika paljolti kylkisuojatut kumit. Eli kumien kyljissä on pinta mikä kuluu pois ennen kun itse kumi alkaa kulumaan. Mutta ei sekään ikuisesti niitä renkaita suojaa. Renkaista koituvat kustannukset olisi kyllä merkittävästi pienemmät mikäli kuljettajat ei ajaisi niitä renkaita kanttareita vasten. Vahinkoja toki sattuu, mutta tuntuu että osa ajaa niihin kanttareihin liki tahalleen. Onhan se myös matkustajamukavempaa, jos pidetään renkaat erossa kanttarista.
 
Linjalla 215 äsken kuljettaja täräytti pysäkin reunakiviin siten että matkustamossa kuului kunnon meteli. Kuljettaja hyppäsi ulos katsomaan vanteita ja jatkoi matkaa. Minä olen useasti pohtinut tuota enemmänkin renkaiden kestävyyttä, kun jotkut kuskit ajavat renkaat kiinni reunakiviin. Näyttävät aika lailla kestävän sitä kun eivät ole vielä posahtaneet rikki, mitenkä sitten lienee vaikuttaa reunaan kiinni ajaminen renkaiden käyttöikään.
Ite oon näistä laittanut asiakaspalautetta. Jos usein samalla kaverilla menee renkaita rikki/ saman kaverin jäljiltä auto renkaanvaihdossa, nii ehkä sais jotain laskua tai ajokoulutusta😄 luulen et vaan mun toivemaailmas joku noihin puuttuu
 
Takaisin
Ylös