Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Bussilla pääsee tietääkseni myös taaksepäin. Ajaa laituriin silleen että auto on suorassa ja pakittaa sitten takasin laituriin. Yleisesti ottaen steissillä kuljettajat ei ota huomioon sitä, että siitä lähtölaiturista mistä itse on lähdössä lähtee toinen auto ennen tätä. Hän ajaa niin lähelle tätä laituria, että tämä auto ei pääse kätevästi siihen laituriin.Jos tuol o vähänki ruuhkaa nii sit o pikkase vaikeet päästä laiturii mut tuski tohon aikaa ku viimeset lähöt nii o kauheesti enää ruuhkaa varsinkaa arkena
Pakittaminen ei ole suotavaa tuolla, turvallisuus edellä toimitaan.Bussilla pääsee tietääkseni myös taaksepäin. Ajaa laituriin silleen että auto on suorassa ja pakittaa sitten takasin laituriin. Yleisesti ottaen steissillä kuljettajat ei ota huomioon sitä, että siitä lähtölaiturista mistä itse on lähdössä lähtee toinen auto ennen tätä. Hän ajaa niin lähelle tätä laituria, että tämä auto ei pääse kätevästi siihen laituriin.
Sama auto ajaa 665N:n molemmat lähdöt 23:49 Hyökännummelta ja 1:40 Rautatientorilta. Jos auto saapuu aikataulussa R:torille kello 1:31 jää taukoaikaa 9 minuuttia ennen seuraavaa vuoroa.Tuntuu tyhmältä et välillä tuolla on iha pidempiä taukoja, ainakin 665N:n autolla on joku vajaa 30 min tauko??
Tarkoitatko 975NOkei jollain Keravan yölinjalla oli pidempi tauko steissillä mutta ei sitten tainnu olla 665N
Ei taida kovin lähellä Helsinkiä sillä olla päätepysäkkiäTarkoitatko 975N
Katureissa ja muutenkin linjaliikenteessä taitaa olla käytössä aika paljolti kylkisuojatut kumit. Eli kumien kyljissä on pinta mikä kuluu pois ennen kun itse kumi alkaa kulumaan. Mutta ei sekään ikuisesti niitä renkaita suojaa. Renkaista koituvat kustannukset olisi kyllä merkittävästi pienemmät mikäli kuljettajat ei ajaisi niitä renkaita kanttareita vasten. Vahinkoja toki sattuu, mutta tuntuu että osa ajaa niihin kanttareihin liki tahalleen. Onhan se myös matkustajamukavempaa, jos pidetään renkaat erossa kanttarista.Linjalla 215 äsken kuljettaja täräytti pysäkin reunakiviin siten että matkustamossa kuului kunnon meteli. Kuljettaja hyppäsi ulos katsomaan vanteita ja jatkoi matkaa. Minä olen useasti pohtinut tuota enemmänkin renkaiden kestävyyttä, kun jotkut kuskit ajavat renkaat kiinni reunakiviin. Näyttävät aika lailla kestävän sitä kun eivät ole vielä posahtaneet rikki, mitenkä sitten lienee vaikuttaa reunaan kiinni ajaminen renkaiden käyttöikään.
Ite oon näistä laittanut asiakaspalautetta. Jos usein samalla kaverilla menee renkaita rikki/ saman kaverin jäljiltä auto renkaanvaihdossa, nii ehkä sais jotain laskua tai ajokoulutustaLinjalla 215 äsken kuljettaja täräytti pysäkin reunakiviin siten että matkustamossa kuului kunnon meteli. Kuljettaja hyppäsi ulos katsomaan vanteita ja jatkoi matkaa. Minä olen useasti pohtinut tuota enemmänkin renkaiden kestävyyttä, kun jotkut kuskit ajavat renkaat kiinni reunakiviin. Näyttävät aika lailla kestävän sitä kun eivät ole vielä posahtaneet rikki, mitenkä sitten lienee vaikuttaa reunaan kiinni ajaminen renkaiden käyttöikään.