HSL:n bussiliikenteen tarjouskilpailu 59 / 2023

Mistä syystä nuo Vuosaaren linjat on laitettu eri kohteisiin?

Olettaisin, että liittyy kalustovaatimuksiin: Vuosaaren päivälinjoille vaaditaan A1-kalustoa ja yölinjoille C:tä. Todennäköisesti kohteen 294 linjoja 561 ja 562 ajetaan ainakin osin C:llä, niin pelkästään yöliikennettä varten ei tarvitse hankkia telejä.
 
Hallituksen kokouksen pöytäkirjassa, jossa kilpailutuksen järjestämisestä päätettiin tosiaan sanotaan, että se ratkastaisiin joulukuussa 2023, mutta nuo arviot ei ole aina pitänyt.
 
Hallituksen kokouksen pöytäkirjassa, jossa kilpailutuksen järjestämisestä päätettiin tosiaan sanotaan, että se ratkastaisiin joulukuussa 2023, mutta nuo arviot ei ole aina pitänyt.
Alkuperäisen hankintailmoituksen mukainen tarjousten avaamisajankohta olikin 24.11.2023, mutta se on muuttunut. Hankintailmoitusta on käsittääkseni marraskuun aikana korjattu, ja sen myötä tarjousten viimeinen jättämisajankohtakin on muuttunut, kuten jäsenen kuukanko viestistä ilmenee.
 
Mistä löydän linjan 788 viimeisimmän hankintapäätöksen? Anteeksi, en löytänyt sopivampaa paikkaa mistä kysyä...
 
Kilpailutetut linjat ja niiden liikennöitsijät elokuusta 2025 alkaen

Kohde 292: Koiviston Auto Helsinki Oy

  • 54: Itäkeskus–Pitäjänmäki–Valimo
  • 553: Hakunila–Malmi–Maunula–Leppävaara
Kohde 293: Koiviston Auto Helsinki Oy

  • 90: Vuosaari (M) – Aurinkolahti – Vuosaaren satama
  • 96: Vuosaari (M) – Porslahdentie
Kohde 294: Koiviston Auto Helsinki Oy

  • 561: Itäkeskus (M) – Malmi as. – Aviapolis as. – Kivistö as.
  • 562: Itäkeskus (M) – Malmi as. – Aviapolis as. – Lentoasema
  • 90A: Rautatientori – Vuosaaren satama
  • 90N: Rautatientori – Länsi-Herttoniemi – Vuosaari (Kallvikintie)
  • 96N: Rautatientori – Aurinkolahti – Vuosaari (Porslahdentie)
Kohde 295: Oy Pohjolan Liikenne Ab

  • 571: Tikkurila–Ylästö*–Myyrmäki
  • 574: Peijas–Aviapolis–Ylästö–Myyrmäki
  • 415N: Elielinaukio–Myyrmäki–Ylästö–Lentoasema
 
Takaisin
Ylös