Pääosa metron jarrutuksesta tulee siitä, että junat jarruttavat ylämäkeen
Ei kai nyt pääosa kuitenkaan? Pientä lisäapua taloudellisuuteen sitä toki on.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Pääosa metron jarrutuksesta tulee siitä, että junat jarruttavat ylämäkeen
Miksi metrojunissa sisällä ei ole enää päädyissä ja katojen reunoissa mainoksia? Toisi rahaa HSL:lle.
Taitaa ne mainosrahat mennä liikennöitsijälle.
Taitaa ne mainosrahat mennä liikennöitsijälle.
Miksi metrojunissa sisällä ei ole enää päädyissä ja katojen reunoissa mainoksia? Toisi rahaa HSL:lle.
Digi digi, eli mainosnäytöt ovat korvanneet teippimainokset halvempina ja helpompina. Omasta mielestäni junatkin ovat viihtyisämpiä, kun niitä ei ole tapetoitu kirjavilla mainoksilla.
Ja kuitenkin viime vikkolla huomasin Triplan-kokomainoksissa olevan junan. Toki samalla nuo vanhat Henna ja muut.
Helsingin ja Espoon palokunnat harjoittelevat nykyään lähes kuukausittain metrossa ja metrojunissa toimimista. Paloautot ovat siis tuttu näky metrovarikolla.Metrovarikolla oli paloauto m200 vieressä