Assamiehen onnikkabongaukset

Ajettu tänään; 2x linjan 2 ajoa. Nämä tehty "Nobenasti Nobijalla". Pyydän tätä niin kovasti anteeksi, kaikilta nipottelijoilta & ikuisilta oikeASsa olijoilta + täydellisyyksien tavoittelijoilta! Ajettu "Olympia-vuoroilla" = autojen lopputunnukset edustavat olympiavuosia '72 & '76. Nämä siis: #3472 & #3476. Saman linjan autot #3492 & #3463. Anteeksi syvästi vaan, mutta näitä jonkin sortin muistisääntöjä on ollut pakkokin nyt tässä käyttää, kaikkien mahdollisten tallennusvälineiden siten niin puuttuessa. Ystävällisin lämpimin terveisin: -ASsamies-
Viesti yhdistetty automaattisesti:

Havaittu ent./ex. Koskilinjojen; nyk. KA-yhtymän/Koiviston Auton uusiksi sähköbusseiksi: tyyppi Yutong E15.
 
Viimeksi muokattu:
Ajettua la, 15.6.-24. Merkinnät tehty paperilehtiöön eli vihkoseen. Merkinnöissä esiintynyt virheellisyyksiä eli vikatietoja. Nämä eli näitä kyetty kuitenkin jäljestä päin selventämään. Nobina, linja 2 #3465. Linja 3 #3493. Kohdattu linjalla #3494. Linja 1, #3475. Linjan kohtaamista ei pystytty havainnoimaan tarpeeksi tarkasti.
Viesti yhdistetty automaattisesti:

Linjan 3 kohtaaminen tapahtunut Äimärautiolla. Linjat 2 & 3 eivät voi kohdata Oulun keskustan alueen eteläpuolella, pohjoispuolella kylläkin. Eri linjaisia ajoja en ole koskaan juuri havainnoinut, en niin siten - ainakaan hyvin pitkään aikaan. Yt
Viesti yhdistetty automaattisesti:

Kaakkurissa tosin nuo linjat jälleen yhtyvät. Havaintoni ovat siis keskittyneet pelkästään omiin tehtyihin ajoihin, sekä saman linjan autojen kohtaamisiin. Näköhavainnoista olen kylläkin jonkin verran raportoinut, jos olen huomannut havainnoissa joitain mielenkiintoista taikka poikkeavuutta, muutoksia tjsp. Lt
 
Viimeksi muokattu:
Ajettua & havaittua; la 13.7.-24. Nobina linja 1 (L1) #3479 - kohdattu linjalla L1: #3497. Lisäksi ajettu Koiviston Auton L7, #1429. Mikä oli uskoakseni Yutong E15. Nähdäkseni näiden uusien auton sisustus on erilaista, kuin Yutong E12 - sähköbussien. Lisäksi ajettu Nobinan L2:n #3487. Virheellisyyttä näissä havainnoissa ei voida täysin kokonaan poissulkea. Mutta Koiviston Auton (ex. Koskilinjat) siirtymistä Yutongin sähköbusseihin siirtyminen voidaan varmentaa. Sekä se, että linja 7 on siirtynyt Koiviston Auton ajettavaksi, missä se ei aikaisemmin ollut tapahtunut, tätä näitä kesän uusia muutoksia edeltäen.
Viesti yhdistetty automaattisesti:

Niin varsin mielelläni, kun uusia leikkis-mielisiä termejä haluaisinkin kehitellä, ne eivät varmaankaan ole kovinkaan sallittuja täällä: kuten Nobina => No Bean - taikka jotain sinne päin... Ehkä haluan vain hieman kiusoitella, ehkä yritän sitä sitten, jossain muualla... Mutta antakaa toki minulle se sellainen tyhmyys & typeryys anteeksi! Paljonhan aikanaan, puhuttiin "siitä kolmen eli 3x kirjaimen yrityksestä" (OTP). Tämä ollut vain lempeätä kiusoittelua, eikä mitään ilkeämielistä panettelua tai halveksuntaa taholtani. Ehkä olen vain niin vanhakantainen, ja uudet muutokset lähinnä ihmetyttävät minua! Siis sori & anteeksi siitä niin kovin. Nobinaan nähden, en löydä enkä edes halua löytää mitään moitittavaa. Ylt. Kaketsun assamies, myöskin "monen nimen mies"... ;) :) .D
Viesti yhdistetty automaattisesti:

Anteeksi tästä taas, kun tuli nyt "yksi-silmäinen nauruhymiö" - mikä taas tässä, tätä toimintaani niin hyvin kuvastaakin. :D
Viesti yhdistetty automaattisesti:

Kun puhutaan ajomukavuudesta, niin paljon kun kiinalaisia bussien valmistajia on ehkä kritisoitukin & arvosteltu: niin en löydä ajon mukavuudesta mitään moitittavaa. BYD:in bussit sekä uudet Yutongit, niin ne ovat olleet kauttaaltaan hyviä kokemuksia. Busseihin astuminen, matkustus sekä autoista poistumiset ovat sujuneet varsin mallikkaasti. Eli en löydä mitään moitittavaa näistä. Kameravalvonta (autojen sisäinen) lienee laajentunut, ja sekin puoli lienee aivan ymmärrettävää. Myöskin kuljettajien turvallisuuden kannalta. Uudet maksulaitteet ovat nopeita, mutta kyllä hyvin muistan myös ne "alkukankeudet" ja itsekin menin muutaman kerran "maksutta/maksuttomana" niihin uusiin autoihin matkustamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös