Busseissa on onglmansa, ja suhtaudun lähtökohtaisen myönteisesti niiden vähentämiseen, mutta ei se hitaus nyt ole isoimpia pulmia. Yöbussi 95N ajaa aikataulun mukaan Rautatientorilta 20 minuutissa Marjaniemeen, metrolla taas menee vaihtoineen yli puoli tuntia. Vaikka tuohon bussin ajoaikaan pistäisi reilusti ruuhkalisää, niin siitä huolimatta sen pitäisi olla kilpailukykyinen nopeudessa metron kanssa.Heh heh ja tietenkin parempi olisi se 98 tms, joka ajaisi 45min-60min ruuhkassa keskustaan. Eikös pikaraitiotie olisi täälläkin patenttiratkaisu, sehän ratkaisee kaiken? Marjaniemen eliitti varmaan lopettaisi autoilun kokonaan kun JLF-Tram Oy aloittaisi liikennöinnin.
Laajasalon sillasta tulee ilmeisesti myös busseilla ajetteva. Jahka se valmistuu, niin olisi mielenkiintoinen ihmiskoe ajaa linjaa 9x reittiä Rautatientori - Laajasalo - Roihuvuori - Marjaniemi - Itäkeskus. Eli siis yhdistetty liityntä ja suora linja. Jos olisi menestys niin sen voisi vaikkaa muuttaa siksi JLF-Tramiksi.