Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Käenkujan ratikkapysäkki maalle päin on päätetty näyttävästi säilyttää. Alkuperäisessä luonnoksessa sitä ei muistaakseni ollut. Tuliko pysäkkiväli tässä suunnassa liian pitkäksi?
Käenkujan ratikkapysäkki maalle päin on päätetty näyttävästi säilyttää. Alkuperäisessä luonnoksessa sitä ei muistaakseni ollut. Tuliko pysäkkiväli tässä suunnassa liian pitkäksi?
Bye bye, Hämeentien raitioliikenteen nopeuttaminen. :roll:
Pienestä on kiinni, jos se on yhdestä pysäkistä kiinni, varsinkin kun liikennevaloja tuolla pätkää riittää ihan liiaksi asti...
Hämeentiellä ylivoimaisesti tärkein linjanopeuteen vaikuttava tekijä on pysäkkiväli. Jos siihen ei puututa, nopeuden muutos jää kovin pieneksi, vaikka muita toimenpiteitä tehtäisiinkin.
Jäinpä miettimään tässäkin kokonaisuutta: suunnitelmaa on väännetty Kurvista Hakaniemeen, mutta mistään en ole löytänyt tietoa siitä, miten se pyöräkaista tulee siitä hallin ja Arena-talon kohdalta jatkumaan eteenpäin? Vai loppuuko se siihen vai minne siitä eteenpäin kuvitellaan pyöräilijöiden menevän?