Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Niin mäkin äkkiseltään ensin ajattelin, mutta ei se ollut sekään. Sehän ajoi Wallinia toiseen suuntaan eli 2 linja–Wallin–1 linja–Castrén.19.12.1980–loppuvuosi 1982 raitiolinjan 10 poikkeus reitti
Jep, eli Alppikadun osuus jäi kokonaan pois. Silmukka supistui väliaikaisesti Diakonissalaitoksen päässä. Karttanäkymä tuolta ajalta.Niin mäkin äkkiseltään ensin ajattelin, mutta ei se ollut sekään. Sehän ajoi Wallinia toiseen suuntaan eli 2 linja–Wallin–1 linja–Castrén.
Olisiko sulla tota koko karttaa?Jep, eli Alppikadun osuus jäi kokonaan pois. Silmukka supistui väliaikaisesti Diakonissalaitoksen päässä. Karttanäkymä tuolta ajalta.
Näinhän sitä vielä 90-luvulla kaavailtiin. Tähänkin oli useampi vaihtoehto. Töölöntorillekin oli suunnitelms. Sittemmin varayhteys-suuntaus muuttui päinvastaiseksi ja kaikista "turhista" vaihteista sekä yhteyksistä piti päästä eroon.Hyvä. Saisi jäädä paikoilleen pysyvästi ajatellen kaikkia niitä tilanteita, joissa syystä tai toisesta ei päästä Pitkänsillan yli. Olenko oikeassa, kun oletan, että ristikoiden määrän minimoimiseksi tuo tehdään suunnassa Hämeentieltä Siltasaarenkadulle? Pysäkki kätevästi heti siinä Arena-talon kohdalla, missä se muutenkin on.
Ympyrätalosta puhuminen on ehkä vähän erikoista, jos tuo rata kuitenkin tehdään kiertämään Arena-talo etelän kautta eikä Ympyrätalo?