Havaintoja avoimesta datasta (HSL-alue) - 2025

KAH 1919 / 70 (Suburban-teli)
KAH 1927 / 54 (VDL Citea LLE-127)
KAH 2232 / 92 (Ojangon Volvo 7900E)
KAH 2422 / 94 (Ojangon A2 Volvo 7900E)

NF 926 / 121A (Citywide-teli)
NF 1061 / 121A (Iveco Crossway LE)
NF 1554 / 243 (BYD K9)

PL 283 / 500 (sininen Volvo 8900LE-teli)
PL 409 / 843 (Pasilan Yutong E15)
PL 440 / 23 (VDL Citea LLE-127)
PL 1068 / 239V (Volvo 7900E)
 
Tämä olikin minulta mennyt ohi. Eikös kuitenkin kaikki lähdöt ole A1:llä ajattavia?
Kyllä, mutta sehän on vain minimivaatimus. Toki pilkunviilauksena noiden ”A2”-Volvojen nyt pitäisi periaatteessa muutenkin muistaakseni kuulua paikkamäärältään A1-kategoriaan jos sähköjen (ja LF:n) yleistymisen myötä annettuja poikkeushelpotusta paikkavaatimuksiin ei olisi.
 
Kyllä, mutta sehän on vain minimivaatimus. Toki pilkunviilauksena noiden ”A2”-Volvojen nyt pitäisi periaatteessa muutenkin muistaakseni kuulua paikkamäärältään A1-kategoriaan jos sähköjen (ja LF:n) yleistymisen myötä annettuja poikkeushelpotusta paikkavaatimuksiin ei olisi.
Joo, A1 sähkö-volvoissa on enemmän istumapaikkoja kuin A2:ssa.
 
Takaisin
Ylös