Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
KAH 1919 / 70 (Suburban-teli)16.12.
Itäkeskuksen liityntälinjat ajetaan nykyään myös Ojangosta.KAH 2232 / 92 (Ojangon Volvo 7900E)
KAH 2422 / 94 (Ojangon A2 Volvo 7900E)
Tämä olikin minulta mennyt ohi. Eikös kuitenkin kaikki lähdöt ole A1:llä ajattavia?Itäkeskuksen liityntälinjat ajetaan nykyään myös Ojangosta.
Kyllä, mutta sehän on vain minimivaatimus. Toki pilkunviilauksena noiden ”A2”-Volvojen nyt pitäisi periaatteessa muutenkin muistaakseni kuulua paikkamäärältään A1-kategoriaan jos sähköjen (ja LF:n) yleistymisen myötä annettuja poikkeushelpotusta paikkavaatimuksiin ei olisi.Tämä olikin minulta mennyt ohi. Eikös kuitenkin kaikki lähdöt ole A1:llä ajattavia?
Joo, A1 sähkö-volvoissa on enemmän istumapaikkoja kuin A2:ssa.Kyllä, mutta sehän on vain minimivaatimus. Toki pilkunviilauksena noiden ”A2”-Volvojen nyt pitäisi periaatteessa muutenkin muistaakseni kuulua paikkamäärältään A1-kategoriaan jos sähköjen (ja LF:n) yleistymisen myötä annettuja poikkeushelpotusta paikkavaatimuksiin ei olisi.
Oma veikkaus on että siinä hajos vaihteisto ja odotti uutta. Tuo meinaan, antoi kunnon 'onnen potkuja' viimeksi kun tolla ajoin...Ti 16.12
KAH 1530/587, tutkan mukaan ollut viimeksi ajossa 08.11.2025
On niitä Itäkeskuksen liityntälinjoja ajettu Ojangosta ainakin viimevuodesta lähtien tosin vain muutaman sarjan verran.Tämä olikin minulta mennyt ohi. Eikös kuitenkin kaikki lähdöt ole A1:llä ajattavia?
KAH 1509 / 554 (Ojangon OE320LE-teli)17.12.
NF 1233 oli testikirjautuminen18.12.
KAH 18 / 311
KAH 21 / 554
(VDL Citea LLE-127:t)
KAH 1318 / 400 (Runko-Scala)
KAH 1504 / 54 (Volvo 8900LE-teli)
KAH 1509 / 562
KAH 1522 / 54
(OE320LE-teli:t)
KAH 1540 / 69 (OE320LE)
KAH 1802 / 70
KAH 1814 / 553
(Suburban:t)
KAH 1916 / 600 (Runko-Suburban, Harvoin näkee 191x suburbaneja arkisin 600:lla)
KAH 2258 / 721 (Varhan Volvo 7900E)
NF 914 / 200
NF 916 / 345K
NF 944 / 212
(Volvo 8900LE-teli:t)
NF 972 / 57
NF 978 / 79
NF 984 / 549
NF 1005 / 121A
NF 1032 / 56
(MB-Citaro:t)
NF 1066 / 30 (sininen Suburban-teli)
NF 1078 / 502 (VDL Citea LLE-127)
NF 1088 / 544
NF 1089 / 57
(Suburban-teli:t)
NF 1109 / 30 (Runko-Suburban)
NF 1233 / 16 (Köysikujan BYD K9)
NF 1250 & 1255 / 510
NF 1251 / 200
NF 1280 / 300
(BYD K11U-nivel:t)
NF 1292 / 56 (BYD K9)
NF 1438 / 510 (BYD B15)
PL 215 / 79B (Korkeapenkkinen VDL Citea LLE-120)
PL 273 / 785K (Pasilan VDL Citea XLE-145. Tullut korvaamaan koskelan varikon pysäkin kohdalla PL 409:ä)
PL 285 / 227
PL 290 / 214
(Volvo 8900LE-teli:t)
PL 295 / 643 (Pasilan Volvo 8900LE-teli)
PL 424 / 23 (VDL Citea LLE-127)
PL 455 / 831 (Pasilan Yutong E12)
PL 630 / 55 (VDL Citea LLE-120)
PL 642 / 105 (VDL Citea SLE-129)
PL 830 / 59 (Volvo 8900LE-teli)
PL 833 / 973 (Pasilan Volvo 8900LE-teli)
PL 1137 / 239 (MAN Lions City)