Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
KAH 1919 / 70 (Suburban-teli)16.12.
Itäkeskuksen liityntälinjat ajetaan nykyään myös Ojangosta.KAH 2232 / 92 (Ojangon Volvo 7900E)
KAH 2422 / 94 (Ojangon A2 Volvo 7900E)
Tämä olikin minulta mennyt ohi. Eikös kuitenkin kaikki lähdöt ole A1:llä ajattavia?Itäkeskuksen liityntälinjat ajetaan nykyään myös Ojangosta.
Kyllä, mutta sehän on vain minimivaatimus. Toki pilkunviilauksena noiden ”A2”-Volvojen nyt pitäisi periaatteessa muutenkin muistaakseni kuulua paikkamäärältään A1-kategoriaan jos sähköjen (ja LF:n) yleistymisen myötä annettuja poikkeushelpotusta paikkavaatimuksiin ei olisi.Tämä olikin minulta mennyt ohi. Eikös kuitenkin kaikki lähdöt ole A1:llä ajattavia?
Joo, A1 sähkö-volvoissa on enemmän istumapaikkoja kuin A2:ssa.Kyllä, mutta sehän on vain minimivaatimus. Toki pilkunviilauksena noiden ”A2”-Volvojen nyt pitäisi periaatteessa muutenkin muistaakseni kuulua paikkamäärältään A1-kategoriaan jos sähköjen (ja LF:n) yleistymisen myötä annettuja poikkeushelpotusta paikkavaatimuksiin ei olisi.
Oma veikkaus on että siinä hajos vaihteisto ja odotti uutta. Tuo meinaan, antoi kunnon 'onnen potkuja' viimeksi kun tolla ajoin...Ti 16.12
KAH 1530/587, tutkan mukaan ollut viimeksi ajossa 08.11.2025
On niitä Itäkeskuksen liityntälinjoja ajettu Ojangosta ainakin viimevuodesta lähtien tosin vain muutaman sarjan verran.Tämä olikin minulta mennyt ohi. Eikös kuitenkin kaikki lähdöt ole A1:llä ajattavia?
KAH 1509 / 554 (Ojangon OE320LE-teli)17.12.