Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
20.1.
NF 1234:n etulinjakilvessä näkyi pelkästään "4" vaikka muut kilvet näyttivät. "41" tai "41 Kamppi". Mahtavatkon tuollaiset ongelmat olla yleisiä?
Ei, sen sijaan jos autossa olisi turvavyöt, oltaisiin vältytty. Matkustajan jalka ei olisi jäänyt mihinkään puristuksiin jos turvavyöt olisivat pitäneet hänet paikallaan. Monissa paikoissa busseissa, jotka ajaa moottori- tai maanteillä on turvavyöt, myös Suomessa.
Turistikalusto maaseudulle. En ymmärrä miksi tuolla pitää ajaa kaupunkibusseilla liukkaita sorateitä pitkin kun niitä ei ole ensinnäkään luotu kulkemaan tuollaisessa ympäristössäVaaditaanko oikeasti matkustajan vakava loukkaantuminen tai jopa kuolema, jotta HSL puuttuisi matkustajien turvallisuuteen. Ojaanajot ovat joka talvisia asioita erityisesti maaseudun huonokuntoisemmalla tieverkolla, kokonaan kyljelle kaatuminen toki vähän harvinaisempaa. Vähäisemmästäkin ulosajosta voi aiheutua vakavampia loukkaantumisia riippuen matkustajien sijainnista matkustamossa. Turvavyöt ovat nimenomaan HSL:n vastuulla (ei liikennöitsijän), koska se määrittelee nykyään hyvinkin tarkasti minkä mallisia istuimien tulee olla missäkin.
Vaaditaanko oikeasti matkustajan vakava loukkaantuminen tai jopa kuolema, jotta HSL puuttuisi matkustajien turvallisuuteen. Ojaanajot ovat joka talvisia asioita erityisesti maaseudun huonokuntoisemmalla tieverkolla, kokonaan kyljelle kaatuminen toki vähän harvinaisempaa. Vähäisemmästäkin ulosajosta voi aiheutua vakavampia loukkaantumisia riippuen matkustajien sijainnista matkustamossa. Turvavyöt ovat nimenomaan HSL:n vastuulla (ei liikennöitsijän), koska se määrittelee nykyään hyvinkin tarkasti minkä mallisia istuimien tulee olla missäkin.
Vähäisemmästäkin ulosajosta voi aiheutua vakavampia loukkaantumisia riippuen matkustajien sijainnista matkustamossa.
Menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta pakko kysyä, onko busseissa jotain tiettyjä paikkoja, joita sitten kannattaisi suosia turvallisuutta ajatellen?
Vuodelta 2017 löytyi tällainen uutinenMenee ehkä vähän ohi aiheen, mutta pakko kysyä, onko busseissa jotain tiettyjä paikkoja, joita sitten kannattaisi suosia turvallisuutta ajatellen?
Menee ehkä vähän ohi aiheen, mutta pakko kysyä, onko busseissa jotain tiettyjä paikkoja, joita sitten kannattaisi suosia turvallisuutta ajatellen?
Toinen auto oli20.1.
NF 1172/37
NF 1234:n etulinjakilvessä näkyi pelkästään "4" vaikka muut kilvet näyttivät. "41" tai "41 Kamppi". Mahtavatkon tuollaiset ongelmat olla yleisiä?