339-DF
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 8 Elokuu 2005
- Viestit
- 8,466
Mä luulen että pelästyivät, kun ilmoitin että mielenosoituksellisesti käymme DF:n kanssa jumittamassa KSV:n hissit kerroksiin 6 ja 4 jos tää ei muuten mene jakeluun.
Milläs me ruvetaan uhkailemaan, että saadaan Bulsa kuntoon? Nyt kun näyttää siltä, että Hietalahden torilta Hernesaaren kärkeen uudisradasta tulee oikein hyvä, niin pitäisi saada vielä varmistettua, että Bulsa vetää riittävän laadukkaasti ja luotettavasti, jottei koko hyvä nopea linja kaadu siihen.
Se Bulsa on tosi ongelma siksi, että nykyiset pyöräkaistat on liian kapeat, mutta puihin ei saa koskea ja varmaan HKM vastustaa suunnilleen kaikkea muutakin siellä. No, ehkä ne suostuis siihen, että kavennetaan jalkakäytävää siten että reunakivilinja kulkee puiden kohdalla, jolloin pp-kaistat sais kadun tasoon ja nykyistä leveämmiksi. Mutta jos ne ovat nykyistä leveämpiä, niin se on bye bye pysäköinti, ovenavaustila ym huomioiden. Sekin taitaa olla vaikea paikka.
Autoliikenteen voi mun mielestä ohjata Lönkalle ja Uudenmaankadulle, joille muuten saisi lisää kaistoja tarvittaessa, kun ottaisi parkkipaikkoja pois. Bulsalle jäisi esimerkiksi kortteleittain tai parin korttelin pätkissä vaihtuva yksisuuntaisuus, joka estäisi suurimman osan läpiajosta tehokkaasti.
Alkaiskohan olla paikallaan siirtää "Uudenmaan esikaupungissa" pysäköintiä maan alle niin, että Bulsa, Lönkka ja Uudenmaank olisivat parkkipaikattomia? Mä jopa olen vähän sitä mieltä, että kaupunki voisi maksaa siitä parkkihallista ison osan noin niin kuin jalankulun ja pyöräilyn olosuhteiden parantamisen nimissä.