Mahtava luku miljoona kilometriä. Onkohan henkilöautoissa paljon liikenteessä autoja, joilla mittarissa
1 000 000 km ?
Montaa ei varmasti ole, mutta ennätys on tiettävästi yli viisi miljoonaa. Vieläpä alkuperäisen omistajan itse ajamana.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mahtava luku miljoona kilometriä. Onkohan henkilöautoissa paljon liikenteessä autoja, joilla mittarissa
1 000 000 km ?
Astuin äsken lentoasemalla TUrku-Salo Vainion bussiin. Olin ainoa matkustaja, joten istuin etupenkissä ja juttelin kuljettajan kanssa. Kuljettaja kertoi että heidän kestävin auto on kerännyt 5 000 000 kilometriä ja on kuulemma Volvo. Jätti Konalantien pysäkille ja kysyin että ajatko tyhjällä bussilla Turkuun johon hän vastasi että palaa takaisin lentoasemalle, koska siellä on kohta matkustajia.
Konalantieltä nousi kyytiin matkustaja ja katsoin hetken tuleeko hän ulos takaisin. Pisti miettimään että mikäs tämä paluukuvio sitten mahtoi olla.
Kyseessä lienee ollut syöttövuoro lentoasemalta Espooseen Turvesuon pysäkille, missä matkustajat vaihtavat Kampista lähteneeseen bussiin. Tuo syöttöauto sitten kääntyy takaisin lentoasemalle ja poimii kyytiinsä Turun suunnasta saapuneet matkustajat.
Noinhan sen täytyy olla, eihän mitään muuta loogista selitystä voi olla. Olen joskus katsellut kun siinä väkeä vaihtaa toiseen bussiin.
Erikoista, että kyseisellä linjalla on päässyt Konalantien pysäkillä pois kyydistä kun Matkahuolto ilmaisee asian aivan selkeästi, että Lentoaseman ja Turvesolmun välipysäkeillä voi tapahtua vain matkustajien kyytiinotto.
Erikoista, että kyseisellä linjalla on päässyt Konalantien pysäkillä pois kyydistä kun Matkahuolto ilmaisee asian aivan selkeästi, että Lentoaseman ja Turvesolmun välipysäkeillä voi tapahtua vain matkustajien kyytiinotto.
Yutong E15-telibussi. Erittäin jämäkkä, tukeva, mutta samalla ketterä työkalu. Täysin valmis tuote korvaamaan vaikka kaikki dieselkäyttöiset telibussit. Upea auto.
Paitsi että Yutongin kilpailijalla on jo tuotantolaitoksia Euroopassa (Unkarissa, Ranskassa ja Britanniassa).En epäile auton erinomaisuutta, mutta olen periaatteessa hieman vastakarvaan. Se tulee toiselta puolelta maapalloa ja omalta osaltaan ajaa Eurooppalaista bussiteollisuutta alas. En oikein vaan jaksa uskoa, että työntekijä olisi vieläkään Kiinassa arvossaan.
Paitsi että Yutongin kilpailijalla on jo tuotantolaitoksia Euroopassa (Unkarissa, Ranskassa ja Britanniassa).
Kyse on siis BYDistä.No tuo on jo paljon parempi suunta.