- Liittynyt
- 2 Maaliskuu 2016
- Viestit
- 1,121
Onko kenelläkään jo mainitsemisen arvoisia kokemuksia PL:n Yutongeista? Itse en ole vielä niillä ehtinyt matkustaa.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kodin nurkalta niitä näkyy nyt ajelevan (linja 641), mutta en ole vielä sattunut kyytiin...Onko kenelläkään jo mainitsemisen arvoisia kokemuksia PL:n Yutongeista? Itse en ole vielä niillä ehtinyt matkustaa.
Onko kenelläkään jo mainitsemisen arvoisia kokemuksia PL:n Yutongeista? Itse en ole vielä niillä ehtinyt matkustaa.
Onko kenelläkään jo mainitsemisen arvoisia kokemuksia PL:n Yutongeista? Itse en ole vielä niillä ehtinyt matkustaa.
Onko kenelläkään jo mainitsemisen arvoisia kokemuksia PL:n Yutongeista? Itse en ole vielä niillä ehtinyt matkustaa.
Onko kenelläkään jo mainitsemisen arvoisia kokemuksia PL:n Yutongeista? Itse en ole vielä niillä ehtinyt matkustaa.
Takaa puuttuu se viides keskipenkki,
Tiedä sitten miksi.
Mä kiinnitin kans samaan huomiota, kun olin Yutongin kyydissä. Oisko ehkä joku akku, joka vie tilaa.
Eikös se akku ole auton katolla? Harvaan sijoitetuilla penkeillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
Takaa puuttuu se viides keskipenkki,
Hufvudstadsbladet 8.8.2019 sanoi:Däremot finns det myndighetsbestämmelser som förklarar en till synes märklig lösning inne i bussen. Längst bak finns det plats för fem säten men bara fyra är tillåtna på grund av viktbegränsningar. Alltså är det mittersta sätet borttaget.
Suomalaiset ovat ilmesesti liian läskejä, eikä Ytongin peräpää siksi kestä viisi rinnakkain istuvaa matkustajaa. :mrgreen:
Läskeistä en tiedä, mutta keskimmäinen takaistuin siirrettiin auton etuosaan. Toisen pyöräkotelon yhteydessä oleva yksinäinen "takaperin" sijoitettu istuin on juuri se. Painojakauman takia muutos vaadittiin, akkujen painosta sen verran suuri osa vaikuttaa taka-akselille. Tämä kerrottiin mm. Raitiotieseuran Yutong-ajelulla.Suomalaiset ovat ilmesesti liian läskejä, eikä Ytongin peräpää siksi kestä viisi rinnakkain istuvaa matkustajaa. :mrgreen:
Läskeistä en tiedä, mutta keskimmäinen takaistuin siirrettiin auton etuosaan. Toisen pyöräkotelon yhteydessä oleva yksinäinen "takaperin" sijoitettu istuin on juuri se. Painojakauman takia muutos vaadittiin, akkujen painosta sen verran suuri osa vaikuttaa taka-akselille. Tämä kerrottiin mm. Raitiotieseuran Yutong-ajelulla.
Hieman offtopic, mut oliko Mr. Alanko mukana sillä ajelulla? kysyn vaan ihan huvikseen.
Hieman offtopic, mut oliko Mr. Alanko mukana sillä ajelulla? kysyn vaan ihan huvikseen.