- Liittynyt
- 20 Heinäkuu 2005
- Viestit
- 1,394
Mihin se brändääminen kiskoilla pohjoiseen sitten päätetään: Keravalle, Hyvinkäälle, Riihimäelle, Nokialle, Mänttä-Vilppulaan, ... ?
Sinne asti, minne on erillinen kaupunkirata. Rantaradan suunta on kuitenkin vähän ongelma, sillä Kauklahteen asti kuitenkin on noin vartin vuoroväli, mikä on jo metromaisen liikenteen rajoilla, mutta infra on yhteistä kaukoliikenteen kanssa.
Kovin vahva metromainen brändi laajemmalla johtaisi paremminkin matkustajia harhaan. Heikko brändi on myös viesti: matkustajan on syytä vähän etukäteen selvittää asioita vaikkapa harvan vuorovälin takia, tai siksi että palvelu rakentuu sekä lähiliikennejunien että kaukojunien varaan.
Tampereen seudulle on sitten hyvä kehittää omaa brändiä sitä mukaa kun liikennöinti kehittyy.