Jokeri-Volvojen tapauksessa voi hyvin käydä niinkin, että autot jäävät seisomaan vuodeksi tai jopa kahdeksi odottamaan HSL-alueen lähivuosien jättikilpailutuksia tai maakuntakaupunkien ensimmäisiä kilpailutuksia. Maakuntakeskuksissahan ei nykyisellään ole juurikaan teliautoja (pois lukien Jyväskylän Ruotsista uitetut seutuautot), vaikka aamun ruuhkapiikki on hyvin terävä. Tämän takia ajetaan varsin yleisesti vara-autoja varsinaisten vuoroautojen tukena. Jokeri-Volvot ovat päästötasoltaan Euro 5 (ja todennäköisesti helposti päivitettävissä EEV:ksi), joten ne ovat todennäköisesti vielä varsin kilpailukykyisiä uudenkin kaluston kanssa, riippuen toki siitä, millaiset kalustovaatimukset maakuntiin sorvataan.
Viimeksi muokannut moderaattori: