Mietinpä tässä että miksi H45:lle ei tarjottu yhtään uutta kalustoa? (varmaan sen takia kun niin paljon sotketaan ja pah!) erittäin tukalat 7vuotta tulee olemaan kesäisin kun ei ole ilmastointia koko bussissa ja ikkunatkin on pihistetty etuosaan.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mietinpä tässä että miksi H45:lle ei tarjottu yhtään uutta kalustoa? (varmaan sen takia kun niin paljon sotketaan ja pah!) erittäin tukalat 7vuotta tulee olemaan kesäisin kun ei ole ilmastointia koko bussissa ja ikkunatkin on pihistetty etuosaan.
En nyt oikein ymmärrä tuota valitustasi uuden ja ilmastoimattoman kaluston puutteesta, sinne h45:n pakettiinhan on tarjottu mm. uudehkot autot 810-814 joissa on ilmastointi, eiköhän nuo autot tulla sijoittamaan kokopäivävuoroihin ja sitten vanhemmat 200-sarjan scalat ruuhkavuoroihin.
Autoissa 810-814 ei ole ilmastointia sen olen huomannut jo tänä kesänä.
En nyt oikein ymmärrä tuota valitustasi uuden ja ilmastoimattoman kaluston puutteesta
Mikä mahtaa olla Nobinan Jokerivolvojen kohtalo ensi vuoden elokuussa kun 550:n liikennöinti siirtyy HelBille? Poistoon, tilaajaväritys...?
Se riippuu, maksoihan HSL puolet Veolian autojen maalaamisestakin (92, 93, 94, 218, 219) kun ne olivat vanhoissa Lentokenttä-väreissä.tilaajaväritys...?
Arvelu: Huonokuntoisimmat menee poistoon, hyväkuntoiset varmasti säästetään. En usko että tilaajväritystä niihin tulee, koska kukaan ei sitä vaadi. Tilaajavärityshän vaaditaan aina uusiin busseihin, ei käytettyihin (mm. linjojen 158, 160, 518, 740, 741 ja 742:n Volvo 8700LE:t sen osoittavat).
Mitä Volvo sitten tekisi Jokeri-värjätyillä autoilla joita on lähemmäs 30 ja ovat ainakin 5-6 vuotta vanhoja, poistoon mennessä 7? En usko että Volvo niitä edes haluaa.Mulla on jostain jäänyt käsitys että jokerit olisivat liisattuja ja mahdollisesti palautuvat Volvolle sitten kun 550:n sopimus päättyy. Tästä en siis ole varma, enkä varsinkaan sitä toivo Nobina voisi ensi syksynä poistaa kaikki tätä vanhemmat telit mukaanlukien Scalan reuhkat 478-480
Arvelu: Huonokuntoisimmat menee poistoon, hyväkuntoiset varmasti säästetään. En usko että tilaajväritystä niihin tulee, koska kukaan ei sitä vaadi. Tilaajavärityshän vaaditaan aina uusiin busseihin, ei käytettyihin (mm. linjojen 158, 160, 518, 740, 741 ja 742:n Volvo 8700LE:t sen osoittavat).
Miten tuon ikäisistä autoista edes saa "huoonkuntoisia"...? Olemattomalla huollolla tietysti, mutta sehän on sitä Euroopan Parasta Joukkoliikennettä
Tämä on juuri sitä mitä tarkoitan Bussien kunto-ketjussa, matkustajat saattavat sisätilat huonoon kuntoon, ja kun niitä ei huolleta niin tulos on mikä on. Jos noista Jokeri-volvoista pidettäisiin huolta niin hyviähän ne olisi, ja osa on vieläkin ihan hyvässä kunnossa.Huono huolto, huonot matkustajat
Mulla on jostain jäänyt käsitys että jokerit olisivat liisattuja ja mahdollisesti palautuvat Volvolle sitten kun 550:n sopimus päättyy.
Mitä Volvo sitten tekisi Jokeri-värjätyillä autoilla joita on lähemmäs 30 ja ovat ainakin 5-6 vuotta vanhoja, poistoon mennessä 7? En usko että Volvo niitä edes haluaa.