Hieman offtopic, mut olivatko muuten PL:n lisäksi myös Helb, Nobina ja Transdev (Veolia) 6 vuotta sitten tarjonneet siihen Sipoon soppariin, jolloin heilläkin olis ollut mahdollisuus voittaa Sipoon liikenteen? ja mikäli joku heistä olis voittanut, niin olisiko myös silloin korkealattiabussit sallittu, vaikka toisin kuin PL:llä, niin noilla kolmella ei ollut kalustossaan ennestään mitään korkealattiabusseja lainkaan (paitsi ne Nobinan 2 Nuuksion Volvoa, jotka oli jo varattuja)?
---------- Viestit yhdistetty klo 01:13 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 01:09 ----------
Ja minkä takia korkealattiabusseja ei enää sallita tulevassa Sipoon sopimuksessa, jos ne ovat tällä hetkellä sallittuja? ovatko ne korkealattiabussit joku PL:n erikoisetu vai mistä on kyse että ne sallittiin PL:n voitettua?
---------- Viestit yhdistetty klo 01:13 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 01:09 ----------
Hieman offtopic, mut olivatko muuten PL:n lisäksi myös Helb, Nobina ja Transdev (Veolia) 6 vuotta sitten tarjonneet siihen Sipoon soppariin, jolloin heilläkin olis ollut mahdollisuus voittaa Sipoon liikenteen? ja mikäli joku heistä olis voittanut, niin olisiko myös silloin korkealattiabussit sallittu, vaikka toisin kuin PL:llä, niin noilla kolmella ei ollut kalustossaan ennestään mitään korkealattiabusseja lainkaan (paitsi ne Nobinan 2 Nuuksion Volvoa, jotka oli jo varattuja)?
Ja minkä takia korkealattiabusseja ei enää sallita tulevassa Sipoon sopimuksessa, jos ne ovat tällä hetkellä sallittuja? ovatko ne korkealattiabussit joku PL:n erikoisetu vai mistä on kyse että ne sallittiin PL:n voitettua?