Karjalainen (vain tilaajille) uutisoi paikallisliikenteen siirtymisestä Länsilinjoille.
Artikkelissa kerrotaan, että Savo-Karjalan Linja teki edullisimman tarjouksen tarjoten biodieselkalustoa, Länsilinjat oli toiseksi halvin (voitti kokonaispisteillä) ja Savonlinja sijoittui kolmanneksi. SL tarjosi 17 biokaasubussia ja kolme dieselbussia.
Jutussa SKL:n toimitusjohtaja Kari-Pekka Hietala pohtii pisteytysmenettelyä: hän piti uusiutuvan dieselin antamia pisteitä alhaisina ottaen huomioon sen, että uusiutuvalla dieselillä olisi päästy vähintään yhtä hyvään hiilijalanjälkeen kuin kaasulla.
Artikkelissa kerrotaan, että Savo-Karjalan Linja teki edullisimman tarjouksen tarjoten biodieselkalustoa, Länsilinjat oli toiseksi halvin (voitti kokonaispisteillä) ja Savonlinja sijoittui kolmanneksi. SL tarjosi 17 biokaasubussia ja kolme dieselbussia.
Jutussa SKL:n toimitusjohtaja Kari-Pekka Hietala pohtii pisteytysmenettelyä: hän piti uusiutuvan dieselin antamia pisteitä alhaisina ottaen huomioon sen, että uusiutuvalla dieselillä olisi päästy vähintään yhtä hyvään hiilijalanjälkeen kuin kaasulla.