- Liittynyt
- 24 Lokakuu 2007
- Viestit
- 2,238
Vs: Johdinautot
Elä Antero sahaa omaa oksaasi. Tietulleilla rajoitetaan keskustaan tulevien autojen määrää ja tämä sujuvoittaa raitiotieliikennettä. Eihän muita keinoja enää ole oleellisesti nopeuttaa raitioliikennettä. Siksi Antero sinun kannattaisi kannattaa tietulleja. Tukholma ja Lontoo ovat suurempia kaupunkeja, mutta tieltulleista on siellä hyvät kokemukset. Helsingissä tietullien käyttöönottoa puolustaa myös ydinkeskustan sijainti ahtaalla niemellä ja kapeat kadut.
---------- Viesti lisätty kello 21:56 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 21:50 ----------
Mutta ei se mitenkään Pietari ilman metroa toimisi.
Helsingissä rajoitetaan jo nyt keskustaan tulevien autojen määrää. Sen tekevät moottoriteiden päässä olevat liikennevalot. Se on halvempi ja helpompi konsti kuin alkaa tapella tietulleista ja ostaa joltain tietotekniikkafirmalta maksujärjestelmä, joka maksaa vähän enemmän kuin poliittisen väännön jälkeen määrätyistä tullimaksuista saadaan tuloja.
Elä Antero sahaa omaa oksaasi. Tietulleilla rajoitetaan keskustaan tulevien autojen määrää ja tämä sujuvoittaa raitiotieliikennettä. Eihän muita keinoja enää ole oleellisesti nopeuttaa raitioliikennettä. Siksi Antero sinun kannattaisi kannattaa tietulleja. Tukholma ja Lontoo ovat suurempia kaupunkeja, mutta tieltulleista on siellä hyvät kokemukset. Helsingissä tietullien käyttöönottoa puolustaa myös ydinkeskustan sijainti ahtaalla niemellä ja kapeat kadut.
---------- Viesti lisätty kello 21:56 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 21:50 ----------
Pietarissa metro on runkojärjestelmä, kuten puun runko. Mutta ei pääjärjestelmä.
Antero
Mutta ei se mitenkään Pietari ilman metroa toimisi.
Viimeksi muokattu: