Ei ole ei. Kovin minusta on pannukakku tämä linjastouudistus kun oikeastaan mikään ei muuttunut. Ensialkuunhan suunnitelmissa oli joku punainen lanka kun linjoja lähdettiin suoristamaan ja nopeuttamaan, mutta sitten yhtäkkiä kaikki peruttiin ja päätettiin säilyttää vanha linjasto johon sitten ennemminkin lisättiin vain joitain linjoja korjaamaan linjaston valuvikoja, kuten vaihtoyhteyksien toimimattomuutta ja työmatkaliikenteen mahdottomuutta. Tämä kuitenkin lähinnä lisää vain päällekkäisyyttä ja peräkkäin ajoa ilman että palvelutaso mainittavasti nousisi. Näistä näennäisistä toimista huolimatta esim. Työmatkaliikenne on edelleen jyväskylässä täysin lapsipuolen asemassa. Itse kuitenkin näen niin että jos liikenne järjestetään niin että työmatkalaisille joukkoliikenne olisi vaihtoehto, myös muilla on mahdollisuus sillä sujuvasti liikkua, mutta jos liikenne perustuu vain siihen että koululaiset pääsevät kouluun ja muut aikatauluttomat liikkujat omille menoilleen, ei joukkoliikenteen käyttöaste oman auton käytön kustannuksella pääse kyllä kasvamaan.