Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kotkan ja Jyväskylän tilanteissa on se ero, että Jyväskylässä puhutaan viikkojen myöhästymisestä, ei vuosienOulussa ilmeisesti oltiin saatu force majeure -tilanteeseen vedoten väliaikainen lupa ajaa sopimuksen vastaisella kalustolla, mutta Kotkassa taas VDL:n toimitusvaikeudet ilmeisesti ovat johtaneet liikennöitsijälle sanktioihin ja sopimuksen option menetykseen. Onko kellään tietoa, miten täällä Jyväskylässä?
Näin itsekin arvelisin. Citeoiden osalta saatetaan tosin puhua kuukausista, jos puhe oli että vuoden loppuun mennessä tulisivat?Kotkan ja Jyväskylän tilanteissa on se ero, että Jyväskylässä puhutaan viikkojen myöhästymisestä, ei vuosien
Yleensä tuollaiset menee kyllä ilman sanktioita.
Tuon kierroksen tarjouspyyntöasiakirjoja mulla ei ole enää tallessa, mutta aika standardina on nyt ollut, että uuden sähköbussikaluston kanssa sallitaan vuoden viivästys ilman sanktioita.Näin itsekin arvelisin. Citeoiden osalta saatetaan tosin puhua kuukausista, jos puhe oli että vuoden loppuun mennessä tulisivat?
Näin ainakin ymmärsin kaupungin palvelupäällikön sanoista, että saapuisivat kuluvan vuoden loppuun mennessä Koiviston Auto Jyväskylän varikolle. Ensimmäiset uudet Yutong sähköbussit ovat kuulemma ilmaantuneet kaupungin katukuvaan ja myöskin Koiviston Auto Jyväskylän varikolle.Näin itsekin arvelisin. Citeoiden osalta saatetaan tosin puhua kuukausista, jos puhe oli että vuoden loppuun mennessä tulisivat?
On kyllä tyylikkään näköinenKoiviston Auton Yutong numero 497 tavallisissa Linkin väreissä nähty juuri äsken linjalla S1. Vielä en ole ehtinyt nähdä SuperLinkin väreissä autoja.
Näytä liitetiedosto 8568
Erikoista… Itse näin nyt iltapäivällä myös SuperLinkki-värisen linjalla S1, mutta en ehtinyt nähdä auton numeroa tai ottaa kuvaa. Suureksi osaksi SuperLinkeillä on kuitenkin näkynyt vanhoja CiteoitaNyt vilahti yksi Superlinkki-väreissä oleva Yutong linjalla 22. Minkähän takia ajattavat tuota 22:lla ja tavallista S1:llä…
Kannattaa laittaa tuo idea tiedoksi kaupungin palvelupäällikkö Kari Strömille ja olen samaa mieltä, että kyllä Palokan marketeille varmasti löytyy kyytiläisiä myös linjalle 9Nyt on uusi Yutong koettu. On se kyllä aivan mahtava! Ilmastointi pelaa, USB-paikat löytyy ja kuulutuskaiuttimet valmiina ”mikäli tilaaja päättää ottaa kuulutukset käyttöön.” Moottorin äänet ovat sulosointuja korville.
Mietityttää, miksi linja 9 läntinen päätepysäkki on Savulahdessa, jos bussi käy kääntymässä joka tapauksessa Palokankeskuksella. Varmasti matkustajillekin olisi hyödyllisempää, kun pääsisi suoraan sinne asti, kun bussi siellä joka tapauksessa käy. Ainakin vaihtoyhteys linjalta 9 linjaan S5 Savulahdessa on todella paljon linjan 9 aikataulun luotettavuudesta kiinni. Tänään olin Novalta matkustamassa Palokkaan linjalla 9 ja vaihdoin linjaan S5 Savulahdessa. Oli kyllä todella pienestä kiinni että ehdin! Matka Savelasta Savulahteen oli vähän kuin kisa kahden bussin välillä, olivat aivan peräkanaa. Mutta mielestäni ihan hyvin voisi 9 mennä Palokankeskukselle asti, koska matkustajakunta laajenisi varmasti huomattavasti.
Taisi olla jo maanantaina ajossa, ainakin olin näkevinäni Yutongin perän Vapaudenkadulla kun itse jonotin Hannikaisenkadun liikennevaloissa mennessä Matkakeskukselle.Koiviston Auton Yutong numero 497 tavallisissa Linkin väreissä nähty juuri äsken linjalla S1. Vielä en ole ehtinyt nähdä SuperLinkin väreissä autoja.
Näytä liitetiedosto 8568