Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
PL 75:llä on ajoneuvoliikennerekisterissä luovutusilmoitus. Nykyinen käyttötarkoitus on "myyntivarasto".
PL 75:llä on ajoneuvoliikennerekisterissä luovutusilmoitus. Nykyinen käyttötarkoitus on "myyntivarasto".
PL 75:llä on ajoneuvoliikennerekisterissä luovutusilmoitus. Nykyinen käyttötarkoitus on "myyntivarasto".
Olit merkinnyt Helbit 1342 ja 1343 poistetuiksi, minkä takia nämä poistettiin ja onko näille löytynyt uusi omistaja?
Varha on purettu jo aikoja sitten maantasalle, Nykyinen on Roihupellon varikko.Ojangossa, Varhassa tai Ilmalassa ei ole etanolin tankkauspistettä. Veikkaan tätä ainakin osittaiseksi syyksi.
PL:n valkoisia Ivecoja (736-760) ei ole näkynyt. Ovatkohan poistuneet HSL-liikenteestä...
Samassa paikassa ovat edelleen, tosin kaksi näistä siirretty pois. 740 on ainakin Pohjola tekstit ja LIJ-laitteet poistettu, muissa näyttäis olevan vielä LIJ-laitteet paikallaan.Kesällä ainakin melkein kaikki jäljelläolevat niistä seisoi Pasilan varikon etelälaidalla yhteen muodostelmaan ajettuna. Eivät olet tainneet liikkua siitä sen jälkeen.
Ajelin Hakunilan varikon ohitse ja totesin itsekseni että siinä oli rivissä kunnon reservi 700-sarjan Scaloja. Onko kenelläkään mitään vainua minne nuo mahtavat päätyä?
Etelä-Helsinkiin romuksi ja siitä Ikeaan ruokailuvälineiksi.
Eiks HSL-alueelta poistetut bussit mee suurimmaks osaks Eestiin romutettavaksi?
Enkös minä tuossa niin sanonut?
Sanoit kyllä Etelä-Helsinki etkä Eesti/Viro.
Onko Nobina 783 nyt poistettu vai onko se jäänyt ajoon vara-autoksi? jos on, niin missä pyörii? ite haluisin päästä kyytiin jos vielä mahdollista.
Vanha Varha on purettu, siinä olet oikeassa. Mutta uusi varikko tottelee myös nimeä Vartiokylän varikko ihan virallisesti.Varha on purettu jo aikoja sitten maantasalle, Nykyinen on Roihupellon varikko