http://www.hkl.fi/suomi/07_hkltietoa/jlk/06pikayhteenveto.doc
Ehkäpä joku tietää paremmin ?
Kohta 68 "vaali" ja 69 "palautettiin"
Ehkäpä joku tietää paremmin ?
Kohta 68 "vaali" ja 69 "palautettiin"
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mirva muuten! Kampin linja, oli se sitten kolmonen tai seiska, menee keskustassa Mikonkadun - ei Keskuskadun - kautta! Asialliset kartat muuten, kiitokset niistä.Tosiaan, lautakuntaan tulossa ensi viikolla tämä Kampin ratikkalinja-asia. Esillä olevista vaihtoehdoista rakentamani karttakuvat sekä linkki esityslistatekstiin löytyy uusimmasta blogientrystäni "Kampin ratikkareiteistä päätetään 13.12.2007"
Itse olen kallistumassa esityksen mukaisen vaihtoehdon B kannalle (kerrankin...)
Ja se Kaivokadun pysäkki sekä 3:sten menosuunnat. Siihen on yksinkertainen ja selvä ratkaisu. Pitkä pysäkki jaetaan 2 osaan. Toisella osalla pysähtyvät ne vaunut, jotka ajavat Aleksille, toisella osalla Hakaniemeen menevät.
En millään muotoa epäile rv-kuljettajien näkemystä siitä, miten jotkin käytännön asiat liikenteessä toimivat ja miten ei. Nyky-Helsingissä, kuten kirjoitat.Enkä halua, että vastauksena tulee aikataulutus. Ei oikeasti ole mahdollista nyky-Helsingissä saada vaunuja Rautatieaseman pysäkille (3B Eiraan, 3B Eläintarhaan, 6 Arabiaan ja 9 Pasilaan (esim. suunta pois Manskusta)) siten, että siellä ei tulisi useasti edellä mainittuja tapauksia. Keskustassa ratikoilla on harvassa omaa kaistaa, joten muu liikenne haittaa aikataulussa ajamista.
Kannatan C-ratkaisua myös. MrArakawan perustelut eivät kaipaa enempää.Vaihtoehdoista kallistuisin rvk1249:n tapaan C-ratkaisuun. Se tarjoaa töölöläisille suorat yhteydet sekä Kamppiin, Rautatieasemalle ja Hakaniemeen että Stockmannille ja Kaivopuiston&Eiran suuntaan. Samalla tulisi hyvät linjaparit: 3 ja 7 Runeberginkadun kautta ja 4 ja 10 Manskua pitkin.
C:n myötä ratikkaliikenne säilyisi myös Arkadiankadulla eikä myöskään tarvitsisi alkaa pelleillä ylimääräisten N-linjojen kanssa. C-vaihtoehto on kuitenkin kokonaisuutena sen verran kallis, että en usko lautakunnan päätyvän siihen.