Vs: Kampin ratikkalinja
En edelleenkään ymmärrä, mitä vikaa olisi seiskan ohjaamisessa Kampin kautta. Palaan edelleen vanhaan teemaan: täällä on hyviä ehdotuksia, mutta jos ei tule lisää rahaa tai lisää kalustoa (eli lisää rahaa), niin kaikki muutokset mitä luultavimmin heikentävät jotakin toista aluetta.
Jos seiska alkaa kulkea Kampin kautta, kuka häviää? Länsipasilalaiset, se on totta, mutta toisaalta, Kamppiin saadaan yhteys. En itse jaksa uskoa, että Kaivokadulla peräkkäiset pysäkit toimisivat, sekaannuksia on jo nykyään kolmosen kanssa tarpeeksi.
Minulle ei vieläkään ole selvinnyt miten tämä 3N kulkisi, olisiko se siis 3B:n yöliikenne toiseen suuntaan ja 3T:n toiseen? Mitä tulee esitettyyn vaihtoehtoon, jossa sekä 3 että 7 kulkisivat Runebergin kadun kautta, kehotan kiinnittämään huomiota jo nykyisiin ruuhkiin. NrI ja NrII vaunut, jotka muutenkin tuntuvat kiihdyttävän hitaammin kuin variot, ovat usein linjoilla 4 ja 10 oopperan kohdalla aivan täynnä, melkeinpä mihin aikaan vaan päivästä. On outoa, että täällä ehdotetaan ko.linjojen vuorovälin karsimista, päinvastoin, kummallakin saisi tulla pari lisälähtöä aamu ja iltaruuhkaan. Jos siis 3 ja 7 ohjattaisiin kumpikin Runen kautta, niin 4 ja 10 olisivat todella täynnä.
En edelleenkään ymmärrä, mitä vikaa olisi seiskan ohjaamisessa Kampin kautta. Palaan edelleen vanhaan teemaan: täällä on hyviä ehdotuksia, mutta jos ei tule lisää rahaa tai lisää kalustoa (eli lisää rahaa), niin kaikki muutokset mitä luultavimmin heikentävät jotakin toista aluetta.
Jos seiska alkaa kulkea Kampin kautta, kuka häviää? Länsipasilalaiset, se on totta, mutta toisaalta, Kamppiin saadaan yhteys. En itse jaksa uskoa, että Kaivokadulla peräkkäiset pysäkit toimisivat, sekaannuksia on jo nykyään kolmosen kanssa tarpeeksi.
Minulle ei vieläkään ole selvinnyt miten tämä 3N kulkisi, olisiko se siis 3B:n yöliikenne toiseen suuntaan ja 3T:n toiseen? Mitä tulee esitettyyn vaihtoehtoon, jossa sekä 3 että 7 kulkisivat Runebergin kadun kautta, kehotan kiinnittämään huomiota jo nykyisiin ruuhkiin. NrI ja NrII vaunut, jotka muutenkin tuntuvat kiihdyttävän hitaammin kuin variot, ovat usein linjoilla 4 ja 10 oopperan kohdalla aivan täynnä, melkeinpä mihin aikaan vaan päivästä. On outoa, että täällä ehdotetaan ko.linjojen vuorovälin karsimista, päinvastoin, kummallakin saisi tulla pari lisälähtöä aamu ja iltaruuhkaan. Jos siis 3 ja 7 ohjattaisiin kumpikin Runen kautta, niin 4 ja 10 olisivat todella täynnä.