Jos Reittioppaaseen laittaa 23.50 Kannelmäen asemalta Malmin asemalle, Reittiopas ehdottaa pelkästään P-junia riippumatta siitä mitä on laittanut lippuehdoksi. Minusta tämä ei ole ollenkaan marginaalinen ongelma, sillä matkustajia asemilta Huopalahti - Malminkartano asemille Puistola - Käpylä on varmasti ihan kohtuullisesti ja nyt saa sen käsityksen että Helsingin sisäinen kelpaa.
Koska HSL:n oman tiedotuksen mukaan välin pääsee Helsingin sisäisellä lipulla mahdollisen tarkastusmaksun on melkeinpä pakko kaatua hallinto-oikeudessa. Ikävä vaan sille, joka saa tarkastusmaksun eikä ymmärrä viedä sitä hallinto-oikeuteen.
---------- Viestit yhdistetty klo 17:00 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 16:48 ----------
HSL-alueella on varmastikin ensimmäistä kertaa tilanne, jossa bussi on selvästi nopeampi kuin vaihdoton raideliikenneyhteys ja molemmat lähtevät samaan aikaan. Kun keskustasta lähtee P-juna ja 633N kello 0.14, miten matkustajat jakaantuu? Osaako joku sanoa?
Koska HSL:n oman tiedotuksen mukaan välin pääsee Helsingin sisäisellä lipulla mahdollisen tarkastusmaksun on melkeinpä pakko kaatua hallinto-oikeudessa. Ikävä vaan sille, joka saa tarkastusmaksun eikä ymmärrä viedä sitä hallinto-oikeuteen.
---------- Viestit yhdistetty klo 17:00 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 16:48 ----------
633N:lle on riittäny Leineläläisiä, etenkin iltasin kun menee vaan P-junia niin 633N on 29 minuutin matka-ajallaan nopeampi.
HSL-alueella on varmastikin ensimmäistä kertaa tilanne, jossa bussi on selvästi nopeampi kuin vaihdoton raideliikenneyhteys ja molemmat lähtevät samaan aikaan. Kun keskustasta lähtee P-juna ja 633N kello 0.14, miten matkustajat jakaantuu? Osaako joku sanoa?