Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Aika "nerokasta". Minkähän takia terminaalin liikenneyhteyden pitää ottaa vauhtia Munkkiniemestä saakka... :?: :idea: Samaan aikaan etsitään kaikenmaailman väkinäisiä säästöjä epätoivoisin seurauksin... :?kuukanko sanoi:...mutta nelosen palvelua joudutaan lisäämään arkena alkuillasta sekä lauantaina päivällä ja sunnuntaiaamuna jotta vuoroväli haaroilla säilyy hyvänä, mikä maksaa 65000 - 70000 euroa vuodessa.
Toivottavasti jostain tällaisesta on todellakin kysymys.Mikko Laaksonen sanoi:4T pitäisi vain pikimmiten saada omalle haaralleen myös Munkkiniemen päässä eli Munkkivuoren raitiotie toteutettua korvaamaan linja 18.
Todennäköisesti muutos onkin tehty silmälläpitäen sitä, että piankin voi olla mahdollista myös toteuttaa järkeviä, palvelua parantavia Helsingin joukkoliikenteen säästötoimenpiteitä kuten Munkkivuoren raitiotie.
Ajat tosiaan muuttuvat. Ja raitioliikenteen kehittämissuunnitelma on työn alla. Ratikkaliikenne ansaitsisi kyllä tulla palautetuksi Linjoille.Mikko Laaksonen sanoi:Todennäköisesti muutos onkin tehty silmälläpitäen sitä, että piankin voi olla mahdollista myös toteuttaa järkeviä, palvelua parantavia Helsingin joukkoliikenteen säästötoimenpiteitä kuten Munkkivuoren raitiotie.
13 on kulkenut tyhjänä usein siksi, että laiva ei ole ollut kulussa. Tai kaljakontteineen lyllertävät matkustajat eivät ehdi busseihin...339-DF sanoi:Vihdoinkin jotain hyviäkin uutisia. Olen nyt syksyn aikana muutamaan otteeseen nähnyt, kun bussi 13 tulee tyhjänä Katajanokalta ja ihmetellyt järjestelyn mielekkyyttä taas kerran.
Tosin samaan syssyyn yritetään myös karsia yöliikennettä linjalla 4 sekä lakkauttaa linjan 3T yöliikenne kokonaan. Kuitenkin molempien linjojen yövaunut ovat ainakin viikonloppuöinä täynnä matkustajia. Kannattaisikohan karsimisen sijaan huolehtia siitä, että matkustajat maksaisivat myös yöllä matkansa?
Niinpä. Voi vain kuvitella. Tuo oli loppuaikoina myös pikku kakkosen rasitteena, koskaan ei tiennyt millaisia kanssamatkustajia oli vai oliko niitä ylipäätään. Liityntää kaukoliikennettä varten hoitava lähiliikenne ei kovinkaan usein ole liian helppoa järjestää, liikennevirroille epätasaisuus on sääntö eikä poikkeus.Camo Lissabone sanoi:13 on kulkenut tyhjänä usein siksi, että laiva ei ole ollut kulussa. Tai kaljakontteineen lyllertävät matkustajat eivät ehdi busseihin...
Eli miksi bussia ajetaan, jos laiva ei kulje? Ja miksi aikataulu laaditaan niin, että laivamatkustajat eivät ehdi lyllertää sinne bussiin? :lol:Camo Lissabone sanoi:13 on kulkenut tyhjänä usein siksi, että laiva ei ole ollut kulussa. Tai kaljakontteineen lyllertävät matkustajat eivät ehdi busseihin...
Koskahan tuo mielenkiintoinen suunnitelma on odotettavissa?Raitioliikenteen kehityssuunnitelma valmistuessaan kenties antaa lisää selvyyttä HKL:n aikeisiin.