- Liittynyt
- 12 Joulukuu 2010
- Viestit
- 610
Hiukkaisen offtopicia, mutta...
HS:n mukaan linjaa h69 ajaa Metsälän Linja.
http://www.hs.fi/kaupunki/a1305914580924
Jos aivan tarkkoja ollaan, jutussa lukee näin: "Metsälän linjan aiemmin ajama bussi".
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Hiukkaisen offtopicia, mutta...
HS:n mukaan linjaa h69 ajaa Metsälän Linja.
http://www.hs.fi/kaupunki/a1305914580924
Jos aivan tarkkoja ollaan, jutussa lukee näin: "Metsälän linjan aiemmin ajama bussi".
Aiemmin siinä luki "Metsälän linjan ajama bussi", joka lienee sittemmin muutettu.
Kiertelevyysindeksi. Taitaa olla ihan vitsi https://www.hsl.fi/sites/default/files/uploads/7_koheli_linjakortit.pdf . Esim linja H68 päivällä Linjapituus 12,0 km ja kiertelevyysindeksi 1,39. Yöllä sama linja ja reitti: linjapituus 12,0 km ja kiertelevyysindeksi 1,33. ISO KYSYMYS? Tai sitten linja 70 linjapituus 16,9 km ja kieretelevyysindeksi 1,45. Ja kartan mukaan täysin samalla reitillä 70N linjapituus 18,2 km ja kiertelevyysindeksi 1,43. Kuka huijaa?
Käykää allekirjoittamassa adressi, niin voitte vaikuttaa.
http://www.adressit.com/pelastetaan_helsingin_bussilinja_69_eli_nakki
Käykää allekirjoittamassa adressi, niin voitte vaikuttaa.
http://www.adressit.com/pelastetaan_helsingin_bussilinja_69_eli_nakki
Ihmisten on helpompaa allekirjoittaa adressi 69:lle, kuin vaihtaa Puksussa junaan/ 74:äänJos mielii tulevaisuudessa Pukinmäestä johonkin linjan 74:n reitin varrella sijaitsevaan päiväkotiin, kouluun yms, niin voi käyttää yhdistelmää 78+74. Kaikkia ei voi aina palvella suoraan kotioven eteen.
Käykää allekirjoittamassa adressi, niin voitte vaikuttaa.
http://www.adressit.com/pelastetaan_helsingin_bussilinja_69_eli_nakki
Voisi olla yksi vastaus kävele, kunto paranee, voit miettiä asioita ja lopputulos että elät pidempään.
Noh, hyvää joukkoliikennettä tuskin kannattaa suunnitella sillä perusteella, että pannaan asiakkaat reippailemaan.
Voisi olla yksi vastaus kävele, kunto paranee, voit miettiä asioita ja lopputulos että elät pidempään.
Hyvää joukkoliikennettä tuskin kannattaa myöskään suunnitella sillä perusteella, että joka ovella on pysäkki.
Eiköhän ammattitaitoinen suunnittelu löydä näiden kahden ääripään väliltä jonkinlaisen keskitien.