Kuljettajien toiminta

Jos tuol o vähänki ruuhkaa nii sit o pikkase vaikeet päästä laiturii mut tuski tohon aikaa ku viimeset lähöt nii o kauheesti enää ruuhkaa varsinkaa arkena
 
Jos tuol o vähänki ruuhkaa nii sit o pikkase vaikeet päästä laiturii mut tuski tohon aikaa ku viimeset lähöt nii o kauheesti enää ruuhkaa varsinkaa arkena
Bussilla pääsee tietääkseni myös taaksepäin. Ajaa laituriin silleen että auto on suorassa ja pakittaa sitten takasin laituriin. Yleisesti ottaen steissillä kuljettajat ei ota huomioon sitä, että siitä lähtölaiturista mistä itse on lähdössä lähtee toinen auto ennen tätä. Hän ajaa niin lähelle tätä laituria, että tämä auto ei pääse kätevästi siihen laituriin.
 
Mikä näitä kuskeja vaivaa ku ei suostu ottaa Fredrikinkadulta Kampin terminaaliin äsken 69:n kuski ei suostunu ottaa kyytiin ollenkaa vaikka oli päästämäs jengii ulos sitten 25 kuski kysy et "Mihin oot menos". Vois HSL vaa laittaa ton pysäkin "Vain poistuville" jos ei kukaan suostu ottaa kyytiin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Bussilla pääsee tietääkseni myös taaksepäin. Ajaa laituriin silleen että auto on suorassa ja pakittaa sitten takasin laituriin. Yleisesti ottaen steissillä kuljettajat ei ota huomioon sitä, että siitä lähtölaiturista mistä itse on lähdössä lähtee toinen auto ennen tätä. Hän ajaa niin lähelle tätä laituria, että tämä auto ei pääse kätevästi siihen laituriin.
Pakittaminen ei ole suotavaa tuolla, turvallisuus edellä toimitaan.
 
Tuntuu tyhmältä et välillä tuolla on iha pidempiä taukoja, ainakin 665N:n autolla on joku vajaa 30 min tauko?? Sitten Nobinalla on ainakin yhessä sarjassa ihan 45 min virallinen tauko ja Koivarista en tiedä
 
Takaisin
Ylös