- Liittynyt
- 17 Joulukuu 2021
- Viestit
- 356
Onko jopa sama kuljettaja? Ulkomaalaistaustainen mies oli omallakin kohdalla.Joo Pirkanmaan Tilausliikenteen asiakaspalvelu on useimmiten todella huonoa.
Muistan tuossa pari kuukautta sitten linjalla 19 ( auto #66) tapauksen, kuljettaja ajoi koko matkan keskustan suuntaan Kaukajärveltä kääntyessään edellä olevan mopoilijan perässä aivan kiinni, ja koko ajan vaan meni lähemmäs ja lähemmäs kuin mahdollista, Kalevan kohdalla päättyvällä kaistalla kuljettaja lähti ohittamaan tätä mopoilijaa, mutta teki sitten vaarallisen koukkauksen kaistalta pysäkille ottamaan asiakasta kyytiin ohittamatta sitä. Meinasin hänelle asiasta huomauttaa, mutta en kehdannut koska kyseessä oli aasialaistaustainen kuljettaja ja on aika v****maisen oloinenkin vielä.
Koskipuistossa rupesi tööttäämään ja raivoamaan omalla kielellään suojatietä ylittäville ilman mitään syytä, vaikka normaalisti ylittivät tien, ja kuljettaja antoikin jalankulkijoiden mennä ensin.
Viime keväänä maskipakon aikaan linjalla 21 samainen kuljettaja vaati asiakkaita käyttämään maskia, eikä päästänyt asiakasta sisään jos ei maskia laittanut päälle, siitä syntyikin yhden asiakkaan kanssa Keskustorilla riitaa, kun maskiton asiakas tulee kyytiin, ja oli sanonut että ei pysty käyttämään maskia, mutta kuljettaja oli silti heittänyt asiakkaan pihalle autosta, itse Tesomalta noustessani laitoin kuitenkin maskin päähän, vaikka mieli kyllä teki väittää vastaan, mutta en kuitenkaan niin tehnyt
Kirjoitin noista molemmista tapauksista nysselle palautetta, mutta vastausta ei vieläkään ole kuulunut, vaikka yhteyttä luvattiin ottaa, tuo on jo törkeää että kuljettaja vaatii asiakasta käyttämään maskia, vaikka näin ei sais tehdä ja vielä heittää asiakkaan pihalle autosta, jos ei maskia laita päähän.
Kuulin tuosta kuljettajasta yhdeltä toiselta Tilausliikenteen kuljettajalta, ja tiesi kuljettajan, ja mainitsi vaan että ei ihan käytöstavat tuolla kuljettajalla ole.
Ite en pidä Pirkanmaan Tilausliikenteen tulosta lainkaan, voittaa halvalla linjoja ja hankkii autot Leasingillä, mm. nuo uudet volvot hankittu, kuulemma scaniatkin aluksi, ellei Johansson ole ostanut niitä itselleen, eikä pirtili huolehdi autojen kunnosta yhtään. vanhemmista autoista penkkikankaat revittu ja scanioissa isoja perävalon kolhuja, eikä nysse puutu autojen kuntoihin ei sitten millään tavalla..
Tympääntyneen oloinen ja vihainen, asiakas on hänelle ongelma, ei palkanmaksaja. Itse olen lopettanut noista kirjoittamisen Nysselle. Sieltä tulee vakiovastaus ja Pirtililtä ei kuulu mitään koskaan.
Sekin on jo outoa itsessään, että heidän Nysse-reklamaatio-osoite on Gmailissa, jota tuskin kukaan edes lue.
Bussit on välillä tosi likaisia ulkoa sääolosuhteista riippuen eikä ilkivaltaa siivota, sitten tosiaan juuri tällä ne kilpailut voitetaan.
Jos tekisit vaikka itse noista tilanteista lehtikirjoituksen, niin ehkä se tavoittaisi sitä kautta Nysse-päättäjät, jotka antaisivat seuraavissa kilpailutuksissa moiselle palveluammattilaiselle kenkää koko Nysse-verkosta.