Eilen lähdin kunnolla liikkeelle. Ikeaan.
Ja sen huomaa, puuttui se Paunun palvelu kokonaan, ainakin autosta #116. Oli lähes eläkeiässä oleva mieshenkilö.
Kalevassa tuli lapsia kyytiin ja yhdellä oli ongelmia maksaa. Se tyttö n. 9v maksoi ilmeisesti puhelinlaskulla. Ei mennyt läpi.
Kuski pisti hänet KÄVELEMÄÄN. Onneksi ei ollut talvipakkasta. Yritti vielä itse ostaa lipun laitteella.
Kaikki kävi niin nopeasti etten edes ehtinyt sanoa, että maksan matkan kortilla.
Vanhemmille kai yksi viesti, mobiilimaksussa on se 50 euron raja, eli se täyttyy kyllä helposti. Hankkikaa se matkakortti, niin ei tule jatkossa noita tilanteita.
Jos puikoissa olisi esim. Paunulainen kuski Katri, niin olisi antanut lapsen mennä kotiin saatesanoin kerro asiasta vanhemmille että hommaavat kortin.
Lapsestakin varmaan kurjaa kun kaikki muut lapset pääsi bussiin, muttei hän.
Käyttäytyikö se vanhempi mieskuljettaja siis erittäin aggressiivisesti sitä lasta kohtaan, ja komensi hänet menemään ulos? ei voi sanoa muuta kuin että todella typerää käytöstä linja-autonkuljettajalta, ja täysin väärällä alalla oleva henkilö. Ite jos oisin ollut paikalla kyseisessä tilanteessa, olisin puuttunut asiaan välittömästi ja sanonut sille idioottikuljettajalle tyyliin näin "Onko pakko olla noin epäkohtelias pientä lasta kohtaan, jolla voi olla kiire kotiin. Miltäs sinusta tuntuisi jos joku käyttäisi samalla tavalla sinua kohtaan? Tollainen toiminta ei kyllä kuulu asiakaspalveluun, taidat olla väärällä alalla. Mä jään nyt seuraavalla pois ja meen toisella bussilla kun oot noin p***a kuljettaja".