Ajoneuvossa kyllä, mutta jos poistut etuovesta ja tulet takaisin leimaamaan, niin ei siinä mitään virhettä tapahdu.
Varman päälle jos haluaa toimia, niin tietty seuraavalla bussilla
Asiasta toiseen, näin tuon tilanteen tuoreeltaan.
Näytä liitetiedosto 3387
Oliko Pirtil vai TKL? Väinö Paunu Oy:tä enää kuljekaan.
Länsilinja ajaa ohi tuolta liikenneympyrään ja siellä olevalle pysäkille parkkiin, joten niiden tuho se ei kaiketi ole.
Pirtilin perä ainakin osuu ties mihin kun noilla on pakko matkustaa, ei ole kunnon vaihtoehtoja enää. TKL:t kanssa välillä ajelevat miten sattuvat.
Yhden pirtil-kuskin perä osui miltei joka risteyksellä, kuuli matkustamossakin kuinka rengas meni taas rytinällä pientareelta tielle.
En kyllä uskaltanut itsekään mm ko. pysäkin alla seistä aikoihin enää kun TKL/Pirtiliä menee tuota luokkaa sieltä.
Jos bussin perä kääntyy 1,5 metriä niin se on jo huumoria, että tuo pysäkki on alle 1,5 metriä siitä. Aiemminhan joku muu bussi turmeloi toisen puolen pysäkin samalla tavalla.
Se rakennettiin uusiksi vähän kauemmaksi... ja se toimi. Milloinkohan tajuavat, että sama pitää tehdä tällekin pysäkille.
Kuule, minä olen ollut linjalla 71 Paunun bussin kyydissä useamman kerran ja sai pitää kaksin käsin kahvoista kiinni, ettei ole lentänyt tuolilta, kun on kuskilla ollut kiire päättärille.
En silti lähde yleistämään, että kaikki Paunun kuskit kaahaa tai on sellaisia tai tällaisia.
Havaintosi ovat ihan hyviä, mutta lopeta nyt jo hyvä mies tuo naurettava kitinä PirTilin ja Länsilinjojen toiminnasta ja Paunun ylenpalttinen kehuminen. Menee samaan kategoriaan sen kanssa, että ajaako Nobinan kuskit yli- vai alinopeutta. Ei jaksa enää kiinnostaa ja anti tälle foorumille on nolla.