- Liittynyt
- 14 Heinäkuu 2005
- Viestit
- 5,978
Kun kuitenkin muistetaan, että konduktöörin tärkeimpiä tehtäviä ovat asiakaspalvelun ohella juna- ja matkustusturvallisuudesta vastaaminen, niin olisi erittäin hyvä ottaa asiakkaan etukäteen asioista selvää. Lisäksi asemien lipunmyynnit ovat sikäli parempia paikkoja tiedustella tällaisista asioista, koska heillä on mm. internet
Auttaisiko mielestäsi asiaa mitenkään jos jokaisella lähiliikenneasemalla ainakin YTV-alueen sisäpuolella olisi lipunmyyntiautomaatti, ja junissa alettaisiin periä lisämaksua (esim pyöristys ylös lähimpään euroon) konnareilta ostettavilta lipuilta, niin teillä olisi enemmän aikaa huolehtia itse matkustajien ja junan turvallisuudesta. Olen seurannut pidemmän aikaa tilannetta ja tullut siihen tulokseen että vuosi vuodelta kertalipun suoraan konnareilta ostajien määrä on vain kasvanut, johtuen lähinnä laiskudesta. Kaikille halukkaille ei edes ehditä myydä lippua ja siksi moni joutuu kulkeman pummilla vaikka olisi halunnut maksaa.
t. Rainer
"O ye’ll tak’ the high road and I’ll tak’ the railroad, and I’ll be in Scotland before ye"