Jep. Ainut tavallaan hyödyllinen asia tuossa järjestelmässä on lähtee-tieto, joskaan se ei toimi järkevästi kuin vain vinolaiturisilla terminaaleilla kuten Tikkurilassa ja Kampissa. Toki sekin on siinä mielessä huono, että yleensä lähtöviivettä on (tutkan mukaan) noin 20-30s joten yleensä viimeiset kyytiin astujat eivät sit enää näe.Sanoisin, että mielestäni tässä mentiin metsään ja oikein kunnolla. Vanha järjestelmä toimi hyvin, miksi piti muuttaa? Linjakilvet on niin oleellinen asia, että pitäisi olla varmuuden varalta mahdollisuus asettaa ne manuaalisesti. Sekin olisi jo jotain, että saisi vaikka sitten pelkän linjanumeron näkyviin ilman määränpäätä. Nuo pahvit on lähinnä säälittäviä eikä ne näy mihinkään, ei varsinkaan pimeällä.
Iso ongelma virheellisten kilpien lisäksi on hitaus. Erityisesti etulinjakilpiä joutuu odottamaan todella pitkään, sentään ne sivukilpiin tulevat hieman nopeammin, mutta ei sekään esimerkiksi Keravan kaltaisilla jonotuslaitureilla auta jos bussi sattuu olemaan toinen tai kolmas ja porukka oletuksena seisoo pysäkin etupäädyssä.