LIJ-ohjattujen linjakilpien ongelmat

Lähinnä otan kiinni tuohon "uusia sähködösiä"-pointtiin: Eihän tuokaan järjestelmä ole pelkästään sähköbusseissa käytössä vaan sitä käytetään myös joissakin dieselbusseissa kuten ainakin Harri Vuolteen Scania Suburbaneissa. Kahdesta viimeisestä virkkeestä kyllä olen erittäin samaa mieltä, Hankitaan uusi järjestelmä ja lisätään sinne mahdollisimman paljon turhia ominaisuuksia ja viimeistään ne saavat koko järjestelmän aivan solmuun.
Missä niissä on ollu ongelma?
 
Tuli jo laitettua havaintoketjuun, mutta ehkä vielä paremmin sopii tänne.

PL 1115:n linjakilpi näytti Eläintarhan kohdalla "506 Myllypuro (M) Lähtee/Departs". Suunta ei tietenkään ollut myöskään Myllypuroon päin.
 
HSL:n hallitus on tehnyt 21.5.2024 päätöksen uusien reitittimien hankinnasta, mutta siitä kyllä jää epäselväksi onko kyseessä reitittimet vain uusiin autoihin vai vaihdetaanko taas kaikkiin. Hinnan perusteella voisi jopa olla niin että kaikki vaihdetaan.

"Määräaikaan mennessä jätettiin yksi tarjous." "Laitteiden arvioitu investointikustannus bussikaluston osalta on 4 650 000"

Varsin onnistunut kilpailutus. Mitkä maihtoivat olla vaatimukset?
 
Tälläistä tietoa tänään...

Tuohan on kierrätetty juttu, ollut mediassa sama tyyppi ajelemassa jo viime viikolla 42:lla.....
 
"Määräaikaan mennessä jätettiin yksi tarjous." "Laitteiden arvioitu investointikustannus bussikaluston osalta on 4 650 000"

Varsin onnistunut kilpailutus. Mitkä maihtoivat olla vaatimukset?
Toki oli Hanselin kilpailutuksen sisällä tehty kilpailutus joten ei ole odotettavissakaan että kovin moni tarjoaisi
 
Menin tänään linjalla 87 Herttoniemestä 13:40 aikaan autona Nobina 1368 ja kilvet näyttivät "Ei linjalla" vaikka lähdölle oltiin kirjauduttu LIJ:n kautta
 
Takaisin
Ylös