Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
No tuntuu kyllä siltä, että seuduilla, joilla puhutaan parempaa kieltä kuin tällä foorumilla saadaan toteutettua turhia hankkeita. (Rantarata, Vaasan sähköt, Hangon matkustajajunat).
Vaasan radan sähköistyspäätös on kuin röntgenkuva maamme liikennepolitiikan henkisestä tilasta.Tämä keksustelu o ko röntgenkuva kotomaamme henkisestä tilasta.
Vaasan radan sähköistyspäätös on kuin röntgenkuva maamme liikennepolitiikan henkisestä tilasta.
Rappiosta kertoo myös mainitsemasi Vaasan seudun kuntien tarjoama laina valtiolle. Erittäin kyseenlaista, että kehitys menee tällaiseksi, että rahoituskykyiset kunnat vedättävät seteleillä valtion hankkeita alueilleen. Siinä jos missä on tasapuolisuudesta erittäin vakava puute.
Jaaha, että piti kielipolitiikka saara seattua tähänkin asiaan, mahtavaa!
Ihme logikkaa, että se olis hankolaasten vika, notta Vs-paanalle tulee sähköt ja taas toisin päin. Ja, että rantsupaanan varrella olis joku parempaa kieltä puhuva sakki joka o syyllistyny niinki vakavahan tekohon, että o kokonaanen rataki o otettu ja rakennettu
Ja vielä, Vaasalaisten, ei ruottinkielisten eikä suomekilelsten, tartte kyllä välittää pätkääkää siitä mitä Etelä-Suomes o tehty
Itsehän juuri kritisoit sitä, että suomalaiset eivät enää olisi samassa veneessä. Nyt syyllistyt itse samaan. Kirjoituksiasi leimaa hurmoksellisuus sähkön autuaaksitekevästä vaikutuksesta, mutta asia-argumentteja ei ole vielä montaa näkynyt. Tuollainen tyyli voi purra Pohjalaisen mielipideosastolla, mutta joukkoliikenteen asiantuntijoista koostuvalla foorumilla olisi hyvä keksiä jotain oikeita perusteluja, tai moni ohittaa kirjoituksesi trolleina.
Vastaileen? Minusta täällä ei ole saatu vastausta niihin kysymyksiin, joita on esitetty, sen sijaan on toimestasi annettu kehotus mennä nukkumaan ja hyväksyä mukisematta, että jollekin radalle tehdään tarpeeton investointi.En viitti vaivautua enää vastaileen koskapa muutamille täällä Vs-paanan sähkööstys o ko piru merras.
Tampere - Seinäjoki nopeus nousee pian 200 km/h myös veturijunilla. Tämä tekee IC2-junien käytön Tampereen pohjoispuolella mielekkääksi ja tuo Seinäjoen ja Parkanon todella Tampereen työssäkäyntialueeseen.