Jotain ongelmiakin oli ainakin klo 15.20 lähdössä Westendistä ja itseasiassa jo edellisellä sivulla Westendiin saavuttaessa madeltiin Länsiväylän ylittävässä mäessä. Sama toistui Kehä I:llä Turunväylän kohdalla ja Leppävaarassa matkustajat poistuivat takana tulleisiin kahteen seuraavaan jokeribussiin.
Harmi, ettei saksantaitoni riittänyt tulkitsemaan, mitä Hessin edustaja puhui puhelimeen ennen tuota Leppävaaran pysähdystä. Parin minuutin pysähdyksen jälkeen matka pääsi jatkumaan ainakin Takomotielle asti, missä jäin pois, normaalisti.
Ei tuo joka ovesta nouseminen kovin hyvin pysäkillä toiminut, kun siihen eivät matkustajat ole tottuneet. CapaCityn tapauksessahan ruuhka-aikoina autoemäntä opasti matkustajia pysäkeillä.
Toinen ongelma vaikutti olevan se, etteivät led(?)-kilvet näkyneet riittävän hyvin ja moni pysäkillä tajusi bussin jokerilinjaksi turhan myöhään. Voihan tähän vaikuttaa tietysti myös poikkeava ulkonäkö ja varsinkin väri.
Positiivisina jäi mieleeni sähköovien toimivuus, nopeus ja hiljaisuus verrattuna paineilmaoviin.
Kuten muutkin jo totesivat, etuosassa ei moottorin melu häirinnyt, mutta takana en merkittävää eroa normaaliin bussiin havainnut.