Kaksikerrosbusseissa yläkerran eturivin paikan, pöytäpaikan tai paremman jalkatilan paikan varaaminen onnistuu 2 euron hintaan.
Jossain firmoissa hyvät jalkatilat kuuluu lipun hintaan
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kaksikerrosbusseissa yläkerran eturivin paikan, pöytäpaikan tai paremman jalkatilan paikan varaaminen onnistuu 2 euron hintaan.
Jossain firmoissa hyvät jalkatilat kuuluu lipun hintaan
Jälkimmäisissä on on selvästi enemmän tilaa joka suuntaan. siitä tilasta maksaa mielellään kalliimman hinnan.
Olen lähdössä Heinäkuun alkupuolella Jämsään viikoksi ja suunnittelin äsken matkaa, kolmesta vaihtoehdosta Onnibus+juna osoittautui edullisimmaksi, vaihtoehdot olivat:
- Juna Hki-Jämsä (menopaluu) hinta 78,30€ (ennakkolippu)
- Bussi Hki-Jämsä (menopaluu) hinta 76,70€
- Onnibus Hki-Tampere (Hervanta) - bussi 30 Hervanta-Keskusta - Juna Tampere-Jämsä (menopaluu) kokonaishinta 43€ josta junamatkan osuus 29€.
Uudenmaan Ely:n sivulla on karua luettavaa. Onnibus lakkauttaa 14.8.2017 Tampere - Kotkan kokonaisuudessaan ja rukseja on vedetty ahkeraan myös Helsinki - Porvoo -vuorojen päälle.
Tuo Tampere-Kotka lakkautus nyt ei mitenkään yllätä. Yksi päivittäinen vuoro suuntaansa tuskin vastaa monenkaan matkustajan tarpeisiin. Mahtaako tuollaiselle poikittaiselle yhteydelle yleensäkään olla kysyntää?
OB harkitsee Tampere-Pori linjan lakkauttamista kannattamattomana.
Minusta on hieman outoa, että HSL:n johtajistoon kuuluva henkilö puhuu täällä LVM:n velvoiteliikenteestä "imperiumin vastaiskuna" Onnibusia vastaan. No, totuus taisikin jo tuossa tulla ilmi.
Ja kun todella muistetaan, millä strategialla Onnibus lähti liikkeelle, niin en Onnibusin suunnasta lähtisi liiaksi möykkäämään. Paronit piti saada polvilleen. Lopulta oikein skottirahalla. Eivät menneet polvilleen. Paronipuheet ovatkin jo onneksi loppuneet. Paronit ne vaan porskuttaa, miten lie pian skottiparonin tilanne?