Ainakaan OnniBusin omassa tiedotteessa ei sanota niin, vaan siinä on erikseen jaettu vuorot OnniBus.com- ja OnniBus FLEX -reitteihin.Minulle noissa uutisissa oli uutta se, että myös nuo Flex-vuorot ovat Onnibus.comin vuoroja.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ainakaan OnniBusin omassa tiedotteessa ei sanota niin, vaan siinä on erikseen jaettu vuorot OnniBus.com- ja OnniBus FLEX -reitteihin.Minulle noissa uutisissa oli uutta se, että myös nuo Flex-vuorot ovat Onnibus.comin vuoroja.
Minäkin olen edelleen sitä mieltä, että nuo Flex-vuorot ovat paikallisten yhtiöiden vuoroja, mutta kirjoitin tuon vain lehden jutun vuoksi.
Siinä kun sanotaan, että "Maanantaista 19.4. alkaen yhtiö leikkaa myös monien yksikerrosbusseilla ajettavien Onnibus Flex -reittien liikennettä."
Se voi sinänsä pitää paikkaansa. Vaikka Flex-vuorojen tuotannon hoitaakin paikalliset yhtiöt, niin vuorotarjonnan suunnittelu saatetaan hyvin hoitaa keskitetysti Onnibusin konttorilta.
Älä siteeraa tuollaista roskajulkaisua, kun olisi firmalla itselläänkin ollut oma tiedote:
https://www.onnibus.com/onnibus-supistaa-kevaan-reitti-ja-vuorotarjontaansa-07-04-2021
Vaasa onkin jäämässä kokonaan ilman OnniBusin vuoroja. Liikenne on toki ollut minimissään jo koronan alkuajoista saakka.
Oleellista on, pitääkö uutisen sisältämä tieto paikkaansa. Kyseisessä jutussa on linkki OnniBussin sivuille, joista sama tieto löytyy tarkemmin eriteltynä. En itse nähnyt tässä lähteessäni mitään ongelmaa tämän asian kohdalla.
Mutta kaiken varalta: olisi kiintoisaa tietää, mikä Koiviston Auto-yhtymän rakenne mahdollistaisi jonkun toiminnan säilymisen, jos konkurssi ajankohtaistuisi. Menisikö koko paketti nurin vai ovatko aputoiminimet/alueelliset liikennöitsijät niin itsenäisiä toimijoita, että joku niistä voisi jatkaa toimintaansa entiseen tapaan, vaikka itse Koiviston Auto kaatuisi?
Niin. Olikohan ongelma IL:n kritiikki tiettyjä poliittisia ryhmiä kohtaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/228aa1cb-17cd-412d-b914-3c938d9c6d68
En tuosta löydä poliittista kritiikkiä.
Älä siteeraa tuollaista roskajulkaisua, kun olisi firmalla itselläänkin ollut oma tiedote:
Tämmönen "yhtä itse käyttämääni reittiä" herättää välittömästi epäilyksiä sonnan suoltamisesta, koska tällä palstalla on ollut paneteltu uusia bussiyrittäjiä törkeät määrät alusta saakka, ihan niistä ensimmäisistä Tampere-Pori vuoroista.
Eli: miksi ei voi nimetä sitä reittiä, jonka hinnoista kirjoittaa?
Miten noi hinnat on muuten verrattavissa entisiin aikoihin samoilla linjoilla, aikaan ennen Onnia?